Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Liker en jente, vi har det gøy men jeg vil være mer enn det. Noen tips på flørting og slike saker?
Gjest Betty89 Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Nå vet ikke jeg hvor gammel dere er osv... men du kan jo be henne med på kino osv.. Tulle litt med henne: F.eks fortelle vits, si hvor fin hun ser ut, gille henne litt
Gjest Cederic Rueben Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Liker en jente, vi har det gøy men jeg vil være mer enn det. Noen tips på flørting og slike saker? Bare spør rett ut om hun er interert i deg mer en som en venn. Enten får du ja eller nei.
Ethereal Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Gjør noe som kan både være romantisk og kameratslig. Se hvordan situasjonen utvikler seg, antar jeg.
Gjest strykebrett Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Syns du skal invitere henne ut jeg. På noe som er litt mer romantisk relatert sånn at hun skjeønner hvor du vil hen. Hvis hun takker ja til en date med deg er hun sikkert interessert.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Nå vet ikke jeg hvor gammel dere er osv... men du kan jo be henne med på kino osv.. Tulle litt med henne: F.eks fortelle vits, si hvor fin hun ser ut, gille henne litt har oppdaget at det at en mann forteller meg hvor fin jeg er, uten at det passer inn i sammenhengen, er så turn-off som man kan få det. Må aldri aldri gjøres hvis du er interessert i en dame. Det er selvsagt greit dersom det er en anledning hvor det faller naturlig, og når dere er blitt mer kjent, men ikke i "bli kjent fasen"
Gjest Blond Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 har oppdaget at det at en mann forteller meg hvor fin jeg er, uten at det passer inn i sammenhengen, er så turn-off som man kan få det. Må aldri aldri gjøres hvis du er interessert i en dame. Det er selvsagt greit dersom det er en anledning hvor det faller naturlig, og når dere er blitt mer kjent, men ikke i "bli kjent fasen" For meg er det omvendt.Jeg liker menn som er direkte og ikke går rundt grøten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå