Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er singel, og har vært singel hele livet. Jeg er typen som foretrekker å slå meg løs i søvne, og det er en av grunnene til at jeg ikke vil dele soverom med en eventuell partner. Er dette normal? Delvis, at kjærester sove i egne rom? Har virkelig ikke lyst til å våkne opp til prompelukt om morran. Kan jo like greit sove med tømrer-kompisene mine da.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Mulig at det er en grunn til at du har vært singel hele livet?? Men si meg henner det ikke at du fiser inn på ditt eget soverom??
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Mulig at det er en grunn til at du har vært singel hele livet?? Men si meg henner det ikke at du fiser inn på ditt eget soverom?? Det er jo noe man ikke kan styre når man sover, og det er "desverre" fising. Så lenge du ikke ligger og stønner og presser ut for alt det er verdt, så ser jeg ingen problem med at du slepper ei due i ny og ne. Det er naturlig.
Hinata Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Alle fiser nå i søvne, slapp av. Lukta kan jo variere, men fising er en av de tingene som er veldig naturlige, og ALLE fiser. En partner burde ikke bry seg noe om det i det hele tatt, jeg gjør ihvertfall ikke det. Og at man skal sove i forskjellige rom på grunn av det er jo bare teit, mye du går glipp av i så fall :rødme:
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 hehehe :D skjønner jo at det er flaut å slippe ei due til en potensiell kjæreste eller ny kjæreste osv, men vanligvis så er det ikke noe man våkner av evt med mindre det er en skikkelig brakar! =) Etterhvert som man blir kjent driter man i det med mindre man er veldig høytidelig med det.. Som de andre sa - Det er helt naturlig. Jeg har kun våknet av at typen har gjort det 3 ganger på 1, 5 år ellernoe , men da var det skikkelig heisatur som kom da... Ikke uroe deg for sånne småtterier som er naturlig!
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 det skjer jo en gang i blant! Sover sikkert 99% av gangene, men har jo hørt at kjæresten min har sluppet en trompetsolo under dyna noen ganger. Jeg ble faktisk vekket av latteren hans her en dag, jeg hadde sovnet, han kom litt senere og akkurat i det han åpna døra til soverommet kom det en bestemt liten trompetsolo fra undertegnede. Jeg sov jo, og skvatt jo når han satte i et latterbrøl. Om du ikke vil ha ei dame som fiser, hva skal du gjøre når du finner ut at hun ikke bæsjer blomster og spyr små kattunger?
Gjest Gjest_åse_* Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg ble faktisk vekket av latteren hans her en dag, jeg hadde sovnet, han kom litt senere og akkurat i det han åpna døra til soverommet kom det en bestemt liten trompetsolo fra undertegnede. Jeg sov jo, og skvatt jo når han satte i et latterbrøl. En ting er å fise i søvne, noe helt annet er det å spille trompet. Hva med å legge bort trompeten om natta og heller spille om dagen?
Gjest LanaLane Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 En ting er å fise i søvne, noe helt annet er det å spille trompet. Hva med å legge bort trompeten om natta og heller spille om dagen? da tror jeg kjæresten min hadde pakka sakene sine og dratt
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 hehee dette er jo noe som er helt vanlig, og hvis du blir kjent med en person og dette utvikler seg.. så tror jeg personen liker deg akkurat som den du er. Før du legger deg kan du jo si: du får vekke meg hvis jeg promper for mye, syns det er så godt om nattaa. Si det litt ironisk, så blir det ikke så flaut heller. Og hvis personen sier dagen etter: fy som du prompeer om natta. så kan jo du bare si: jaja, seff må jo få ut litt gass. Så begynner dere sikkert bare å le sammen, vær åpen om det
Jade Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Du kan jo slutte å fise i søvne, men eneste måten å gjøre det på, er å sette i kork, eller rett og slett ligge våken for å "knipe igjen" om nødvendig. ALLE fiser i søvne. Selv de mest "fisefine" Det pleier ikke å være noe problem, med mindre kjæresten din ligger våken i sengen om natta. Og lukta har nok "lagt" seg når dere har våknet. Og hvis ikke, så kan du regne med at h*n har bidratt til en god del av den. Hvis typen min hadde vekt meg om natten pga at jeg hadde fist (og det var uakseptabelt og jeg måtte slutte), så hadde han måtte lagt seg på sofaen. Endret 25. oktober 2008 av Jade
Gjest fniser Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 *skratter* Det er verst når man intetanende slipper en braker i søvne, og det er så høyt at man bråvåkner av det selv! Jeg har flere ganger opplevd dette og endt opp med å få totalt latterkrampe i mørket der.. Da har gubben våkna av det og bare grynta nedi dyna si. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå