jeanie Skrevet 24. februar 2002 #1 Del Skrevet 24. februar 2002 Hepps Jeg lurte på om noen av dere vet om det har noe å si hvor på p-pille brettet man starter når det gjelder Yasmin? Jeg mener at alle pillene er like når det gjelder dette merket, men er ikke 100% sikker.... Jeanie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. februar 2002 #2 Del Skrevet 24. februar 2002 Det er samme hvor på brettet du begynner, ja 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeanie Skrevet 24. februar 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei @lfa Takk for raskt svar. Da kan jeg puste lettet ut og konstantere at endelig, nå som jeg har begynt på brett nr. 3, er alt som kunne minne om bivirkninger tidligere sporløst borte, HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. februar 2002 #4 Del Skrevet 24. februar 2002 Fint at bivirkningene er borte, da Har gått på yasmin en stund jeg også, og er storfornøyd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2002 #5 Del Skrevet 2. mars 2002 Den er flott men jeg syntes den kostet mere enn hva den smakte,så jeg byttet over til gode gamle istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå