Tenshi Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Eg ha beika håret mitt to ganga no. Det etter å ha farga det mørke brunt. Det e oransj enda. Å eg e litt redd for å bleike det meir. Redd for å miste håret.Ha gjort veldig masse med håret sia 2007. Først stripa eg det. Så fartga eg det brunt to ganga. Så bleika eg det 3 ganger med 12 %. Så tok eg oppi ask blondering. Så ble det fælt. Så farga eg det brunt igjen. Å gjor det tre ganger. Nå ha eg bleika det to ganger. Humz. Men håret mitt vokser fort. Så akje gjort alt dette på det samme håret. Eg e naturlig lys blond. Å vil tilbake til det. Råd?
Gjest Meffa Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Hei =) Jeg ville anbefalt deg å brukt litt ekstra penger på å gått til en frisør. De vet hva du burde gjøre, og det blir ikke så lett feil som det blir hvis du driver med hjemmefarging. Har farga og bleka håret en god del sjøl, så jeg vet av erfaring
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Hei.. I mine yngre dager drev jeg å bleka håret , og det blei alltid helt forferdelig oransjt og helt grusomt! Nå er jeg blond - men det ble jeg fordi jeg gikk til frisør! Og jeg kommer aldri til å gjøre sånne ting hjemme igjen... Har 2 venninnr som har bleka håret sitt, FORSØKT.....iallefall... Endte opp med at håret demmes er "skada" og de gikk til frisør, men det ble ikke 100 % igjen, og må vente til det gror ut. Ikke bruk bleking du kjøper i butikk etc , det er greit hvis du er lys fra før, men hvis du er brunette så er det veldig vanskelig å få det bra...
hufsa! Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Heia,Jeg sjønner ikke at dere kan feile sånn..Jeg har bleika hjemme i 20 år og har vært kålsvart men blr forsatt hvit..Dere MÅ kjøpe feil bleikemiddel det er det eneste jeg kan tenke meg..Nå er det noen år siden jeg har kjøpt bleikemiddel og for alt jeg vet er det vel kommet 100 nye merker.Men det mi brukte var Poly striper M1 mener jeg å huske,burde huske det,he he.Grunnen til striper var at da ble det hvit!!Alle andre bleikinger det var den gang funka ikke så bra som den syntes vi, men du må jo ha desto mere for det er jo ikke mye i pakka..Prøv den neste gang dere som ikke vil ha gult hår for det er jo grusomt fælt.Sitt gjerne litt lengre,skum det opp med litt vann au om det trengs.Ja,det står vel super lysner au på pakka..Så lykke til.
Tenshi Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 Eg ha alltid fått det bra til. men denne gangen gikk det ikkje SÅ bra. Eg ha tatt oppi sånn toner. Silver. Det gjorde saken litt bedre. Men må nesten bære kure det en del no framover før eg tåre å gjør nåke meir. Det e lyse orangs å litt gult nåken plassa. men ikkje so utrulig gale. Fikk råd av frisøt å sove med hårkur å kure det masse. Før eg tok en ny runde med bleiking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå