Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesting
Skrevet

Hei

Jeg bruker maskara nesten hver dag. Nesten fordi jeg er så dritlei når maskaraen legger seg i "de fine linjene under øynene" (rynkne altså). Jeg har frøvd med foundation men det skjer allikevel.

Noen som har gode tips? produkter?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem, men det har løst seg ved å stryke på Mineral veil fra i.d. Bruker rett og slett bare fingertuppen, og stryker på både over og under øynene. Veldig effektivt! Jeg bruker varianten Feather light, siden den har fint skimmer, men kan jo velge den nøytrale også.

Skrevet

hadde samme problem. løsningen ble å bytte mascara, er veldig fornøyd med maxilash fra guerlain. i tillegg bruker jeg ikke mascare på vippene under øyet

Skrevet

Prøv en annen maskara. Har opplevd dette med noen maskaraer, mens andre har det ikke vært noe problem med. Tror du bare må finne det som passer deg. Kan kanskje hjelpe å spørre der du kjøper sminke om hva de som jobber der anbefaller / søke litt på internett.

Skrevet

Vannfast mascara ja, kan ikke se at noe annet skulle hjelpe !

Gjest Deception
Skrevet
Vannfast mascara ja, kan ikke se at noe annet skulle hjelpe !

Nei, vannfast mascara er verre, for den løser seg opp av fett og oljer fra huden, hudkremer, foundation, osv, og gjør dette problemet verre.

Skrevet
Nei, vannfast mascara er verre, for den løser seg opp av fett og oljer fra huden, hudkremer, foundation, osv, og gjør dette problemet verre.

stemmer dette. bruker aldri vannfast maskara utenom på sommeren når jeg er i varme land og bare på kvelden. helt grusomt å få av vippene er vannfast maskara også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...