Gjest Wind Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hei. Så er snart dagen kommet. Samboeren min og jeg har vært sammen i ett år. MEN vi mangler en film vi kan se til middagen (spiser hjemme). Vi tenkte å gå på kino, men der gikk det visst bare High School Musical, og det ble ikke akkurat det vi hadde tenkt oss. Så det jeg lurer på er rett og slett om noen har en film å anbefale, gjerne en som er litt romantisk e.l., og helst ikke trist, men ingen av delene er et krav. Noen forslag? Kan nevne at favorittfilmene hans er Star Wars, Matrix osv., mens jeg liker Phantom of the Opera, Forrest Gump, Nuovo Cinema Paradiso osv. Han liker naturlig nok ikke jentete jente-filmer, og Star Wars er igjen ikke helt i min gate, det samme gjelder "tenke-filmer" som Taxi Driver og The Man Who Wasn't There. Endret 24. oktober 2008 av Wind
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Donnie Darko? Walk the Line? The Prestige? Alle 3 gode filmer, litt forskjellige alle som en..du får IMDB'e de...
^me^ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) into the blue eller what happens in vegas? Endret 24. oktober 2008 av ^me^
Gjest Wind Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Takk for forslag. Ser ut som det blir The Prestige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå