Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei der ute,

jeg er så flett til å skal kose meg om kveldene, har vært kjempe flink før har godt ned 15 kilo med å gå tur å være masse aktiv,

men jeg å mannen liker å ha noe kos i helgene, å litt ellers gjikk greit en lang periode, for jeg tok bare litt, å gjikk ned da å, men i går kveld hadde jeg ostepop snop, middag, følte meg så tykk , jeg vil ned ti kilo til,

men får så dårligsamvitighet når jeg eter sån, nå er jeg nede i 70 kilo vil ned til 60 er bare 158 høy, noen som har efaring med krom, heller andre ting som hjelper mot sug om kveldene

hilsen lisa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kromtabletter funka veldig bra for meg. Og så hjelper det å la være å kjøpe inn snop:) prøv å frys ned fruktbiter, som jordbær, druer o.l. veldig bra alternativ til snop!

Skrevet

Det fungerte for meg også! Det er ikke greit å si om det var placeboeffekt eller virkelig, men det spiller jo egentlig ingen rolle så lenge søtsuget faktisk forsvinner. ;) Du må imidlertid ta det en god stund (flere uker), og du må fortsette med det også etter at søtsuget forsvinner.

Skrevet

Prøvde Crom for lenge siden i 2 måneder eller noe men funka ikke for meg. Men så var jeg veeeeldig avhengig av snop den gangen også, er ikke så voldsomt nå.

Skrevet

Jeg syns heller ikke krom virket. Hvilket merke har dere?

Skrevet
hei der ute,

jeg er så flett til å skal kose meg om kveldene, har vært kjempe flink før har godt ned 15 kilo med å gå tur å være masse aktiv,

men jeg å mannen liker å ha noe kos i helgene, å litt ellers gjikk greit en lang periode, for jeg tok bare litt, å gjikk ned da å, men i går kveld hadde jeg ostepop snop, middag, følte meg så tykk , jeg vil ned ti kilo til,

men får så dårligsamvitighet når jeg eter sån, nå er jeg nede i 70 kilo vil ned til 60 er bare 158 høy, noen som har efaring med krom, heller andre ting som hjelper mot sug om kveldene

hilsen lisa

Jeg har ikke prøvd krom selv, men kjenner mange som sier det hjalp dem. Et annet tips, hvis du drikker kaffe er å ha sukker i kaffen. Det skal visstnok redusere appetiten, og gjøre at en får lyst på mindre søtt utover dagen.

Skrevet

Jeg prøvde også kromtabletter for noen år sider, og det funket ikke i det hele tatt. Tok det i flere uker, men ble faktisk enda mer søtsyk.

Gjest Gjest_Marie_*
Skrevet

Jeg fikk mareritt etter jeg tok en kromtablett på kvelden for en stund siden, så da turte jeg ikke mer! o.O

Men kanskje bedre å ta den på morgenen da.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Krom hadde null effekt på meg. Det som derimot er bevist at bekjemper søtsug, er å kutte ned på raske karbohydrater og øke andelen protein i kosten, fordi dette stabiliserer blodsukkeret (og det er blodsukkerdropp som gir fysisk søtsug)

Skrevet (endret)

Jeg har brukt krom tabletter i perioder.. noen ganger føler jeg det hjelper mot søtsug, andre ganger ikke så mye. Det skal jo uansett stabilisere blodsukkeret, så det er ikke dumt å ta det. Men jeg tror det er viktig at man på en måte er innstilt på at man ikke vil spise så mye søtsaker også (litt psykisk), om det høres litt fornuftig ut.

Jente 24

Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen.

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Skrevet
hei der ute,

hilsen lisa

Jeg har prøvd chrom, men syns ikke det virket noe særlig. Men Bio T derimot hjalp meg veldig mot suget av søtt og lignende. Anbefales på det sterkeste! :)

Skrevet

For noen funker nok krom bra. For andre blir det vel slik som det var for mine foreldre. De tok krom, og gikk deretter hele dagen og tenkte på at de tok krom for ikke å få lyst på noe søtt. Det førte selvfølgelig til at de fikk lyst på noe søtt av å tenke på det hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...