Fun Light Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Noen som har vært der og har en formening om hvordan "midt på rad 5" er? Det er billetter til et show med en komiker på scenen.. Ser for meg at det er langt ned, men det er kanskje bratt opp og greit å få plasser såpass nærme? Hjelp..!!
aline Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 det er bare ti rader, så rad fem er midt i salen. Jeg vil påstå at midt på rad fem, er en av de beste plasseringene du kan få. Kommer du høyere opp, risikerer du at du kommer for langt unna dersom de bruker skjermene bak, for da stikker balkongen ut slik at man må sitte å titte under for å se om man får med seg alt. så midt på rad fem i storsalen på Latter, vil bli midt på midt på, noe som er bra plassert. (går ddu inn på latters hjemmesider, bilder, så finner du salkart oppe i fanene og kan se selv hvor rad 5 blir. Det er ikke sånn kjempebratt der, men det heller nok til at du ikke vil sitte i fanget på den som opptrer når du sitter der.
Fun Light Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Tusen takk for svar!! Nåe ble jeg beroliget, og kan trygt hente ut billettene som skal gis til min mann i julegave.. Takk og takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå