Gjest Gjest_mari_* Skrevet 24. oktober 2008 #1 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg ser etter brukt eller billigere underskjørt enn det brudesalongen kunne tilby, men nå ser jeg jo at det finns underskjørt med så og så mange ringer. Hva betyr det? Hva gjør disse ringene på underskjørtet? Er helt blank jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 24. oktober 2008 #2 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen underskjørt modeller har ringer sydd inn for å hjelpe til å få rett fasong på kjolen. Et bilde forklarer sikkert bedre enn jeg klarer.. Bilde av underskjørt med ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 24. oktober 2008 #3 Del Skrevet 24. oktober 2008 Og så finnes det flere typer underskjørt med ringer. For eksempel A-linjeformet (som den på bildet over). Jeg har underskjørt med 4 ringer, i "ballroom gown"-modell. Eller hva det heter. Den går litt mer ut på midten enn den over. Jeg bestilte mitt billig på ebay, og har ikke prøvd andre modeller enn min egen. Min kjole er såpass stor nederst at jeg tror jeg MÅ ha ringer for å holde den ut fra kroppen. Ellers måtte jeg hatt ørten lag med tyll eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 24. oktober 2008 #4 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil antall ringer si noe om størrelsen på skjørtet. Jo flere ringer jo større skjørt? eller går det kun på stødigere fasong på skjørtet? Jeg bare må spørre Takk til dere som har svart meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterBrud09 Skrevet 28. oktober 2008 #5 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg ser etter brukt eller billigere underskjørt enn det brudesalongen kunne tilby, men nå ser jeg jo at det finns underskjørt med så og så mange ringer. Hva betyr det? Hva gjør disse ringene på underskjørtet? Er helt blank jeg er det noen som har kjøpt dette underskjørtet? Dette var jo myyye billigere enn det de hadde hos brudesalongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå