Gå til innhold

Ringer på underskjørt

Gjest Gjest_mari_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mari_*

Jeg ser etter brukt eller billigere underskjørt enn det brudesalongen kunne tilby, men nå ser jeg jo at det finns underskjørt med så og så mange ringer. Hva betyr det? Hva gjør disse ringene på underskjørtet? :) Er helt blank jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så finnes det flere typer underskjørt med ringer. For eksempel A-linjeformet (som den på bildet over).

Jeg har underskjørt med 4 ringer, i "ballroom gown"-modell. Eller hva det heter. Den går litt mer ut på midten enn den over.

Jeg bestilte mitt billig på ebay, og har ikke prøvd andre modeller enn min egen. Min kjole er såpass stor nederst at jeg tror jeg MÅ ha ringer for å holde den ut fra kroppen. Ellers måtte jeg hatt ørten lag med tyll eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mari_*

Vil antall ringer si noe om størrelsen på skjørtet. Jo flere ringer jo større skjørt? eller går det kun på stødigere fasong på skjørtet? Jeg bare må spørre :) Takk til dere som har svart meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser etter brukt eller billigere underskjørt enn det brudesalongen kunne tilby, men nå ser jeg jo at det finns underskjørt med så og så mange ringer. Hva betyr det? Hva gjør disse ringene på underskjørtet? :) Er helt blank jeg :)

er det noen som har kjøpt dette underskjørtet?

Dette var jo myyye billigere enn det de hadde hos brudesalongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...