Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Vaktmesteren og ekskjæresten har lagt en djevelsk plan plan for å få meg kastet ut av leiligheten. Heldigvis gikk den planen i fisk takket være snarlig reaksjon fr vedkommende. Før jeg tar min hevn. Må jeg jo finne alle de medsammensvorne. Naboene mine hvisker og tisker når jeg går forbi. Så noen av dem har definivt vært med på det. Men jeg må finne ut hvem av dem det er før jeg ødelegger livene deres (på en lovlig måte). Noen forslag til hvordan jeg kan luke ut Trotkistene?
TiaMaria86 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Vaktmesteren og ekskjæresten har lagt en djevelsk plan plan for å få meg kastet ut av leiligheten. Heldigvis gikk den planen i fisk takket være snarlig reaksjon fr vedkommende. Før jeg tar min hevn. Må jeg jo finne alle de medsammensvorne. Naboene mine hvisker og tisker når jeg går forbi. Så noen av dem har definivt vært med på det. Men jeg må finne ut hvem av dem det er før jeg ødelegger livene deres (på en lovlig måte). Noen forslag til hvordan jeg kan luke ut Trotkistene? Om du hever hodet strakt, viser at du ikke bryr deg om taperne, så vinner du mye der også.. eventuelt om det ikke er nok, heng opp en plakat og si du vet hvem som er med på det, og at de kan komme og si unnskyld før du melder dem
Gjest Tanita Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Hvis det er lydt så kan vasking av klær/sentrifugering midt på natta eller grytidlig på morgenen være noe?
Fat Sally Lee Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hvis så mange har gått sammen for å få deg ut, har du sikkert fortjent det. Kanskje du burde vurdere å la dem få det som de vil? Endret 24. oktober 2008 av Fat Sally Lee
Lise_ Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 jeg ble voldsomt nyskjerrig på hva den djevelske planen gikk ut på.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå