Gå til innhold

God i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva vil det egentlig si at en mann/dame er god eller dårlig i senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,svarer utifra det jeg tror du mener..Sier noen at de er gode så var de gode/flinke/kunne sakene sine når de hadde sex enkelt og greit.Sier de dårlig,Ja,så motsatt.Var det det du tenkte på??

Skrevet

Sånn siden sex først blir virkelig godt med en partner som kjenner en og slikt, så vil jeg si det er objektivt, men når det blir sagt at noen er gode i senga, så vil jeg tippe det menes hvor teknisk godt de kan sakene sine. For eksempel vil jeg si at noen som styrer 10 minutter for å finne klitten/g-punktet er dårlig i senga, mens noen som bare *poff* fant g-punktet er gode.

Det var bare ett raskt eksempel, og det kommer selvsagt ann på litt mer før man kan spesifisere god/dårlig. :P

Skrevet

En mann er god nok i senga når jeg gleder meg til å gjøre det med han en gang til, og en gang til, og en gang til ... osv.

Skrevet

90% av det å være god i senga sitter mellom ørene. Dvs. man må være kåt, avslappet, nysgjerrig, lærevillig og ha mye selvironi, sosial forståelse og god timing (vite hva slags sex når).

De resterende 10% er at man er i god fysisk form.

Skrevet
90% av det å være god i senga sitter mellom ørene. Dvs. man må være kåt, avslappet, nysgjerrig, lærevillig og ha mye selvironi, sosial forståelse og god timing (vite hva slags sex når).

De resterende 10% er at man er i god fysisk form.

Det er så fascinerende å se hvordan prosentregning fungerer.

Skrevet

Jeg vil definere det å være god i senga som å være en som er villig til å gjøre en innsats, som er åpen for å prøve nye ting og som rett og slett får den andre parten til å føle seg bra. Det rent tekniske finner man jo ut av, og det er dessuten svært individuelt hvilke "knapper" som fungerer best på hvem.

Skrevet

En mann som er god i senga for meg er en som er flink til å lese signaler, kan variere og som er sikker på seg selv. Er også viktig at han ikke tar seg selv altfør høytidelig.

Skrevet

God i senga er det samme som KJEMI:=)

Tror ikke d kan defineres på andre måter nei!!!

Skrevet

God i senga er ikke noe man kan definere sånn generellt.

En mann kan være god i senga sammen med en dame, mens med en annen dame kan han være dårlig i senga. Det kommer ann på hva damen mener.

Så god i senga = hvor godt man passer sammen i senga

Skrevet

De aller fleste norske jenter er etter min erfaring relativt dårlige i senga fordi de ikke er aktive, kjenner mannens erogene soner, synes det meste er ekkelt, lite lysten til å prøve nye ting, blyg, sjenert osv. Det er først når man møter en som kan sakene sine man oppdager hva man har gått glipp av. De aller fleste menn er sikkert også dårlige, men det plager ikke meg så mye, fordi jueg vet at jeg er KONGE. he he

Skrevet
God i senga er det samme som KJEMI:=)

Tror ikke d kan defineres på andre måter nei!!!

må bare underskrive denne.helt enig.kjemien betyr alt!ikke hva man kan gjøre av krumspring av den tekniske arten.

har vært borti mannfolk som strever fælt i alle posisjoner.som sikkert er gode i senga med andre.men jeg syns det bare har blitt pes og lurer på om han er ferdig snart. :fnise: ...fordi sex med han ikke ga meg det følelsesmessige som jeg trodde på forhånd.

Skrevet
En mann kan være god i senga sammen med en dame, mens med en annen dame kan han være dårlig i senga. Det kommer ann på hva damen mener.

Det hjelper ikke hvor god en mann er i senga hvis kvinnen er håpløs. Og det er da helt typisk at man mener det er kvinnen som ensidig skal bestemme hva som er bra og dårlig.

Begrepet "god i senga" bidrar til at sex blir ansett for å være en prestasjon for å behage kvinner. Slikt blir det aldri god sex av.

Det er samspillet som gir god sex. Og da må man være minst to.

Gjest Gjest_diva_*
Skrevet
Det hjelper ikke hvor god en mann er i senga hvis kvinnen er håpløs. Og det er da helt typisk at man mener det er kvinnen som ensidig skal bestemme hva som er bra og dårlig.

Begrepet "god i senga" bidrar til at sex blir ansett for å være en prestasjon for å behage kvinner. Slikt blir det aldri god sex av.

Det er samspillet som gir god sex. Og da må man være minst to.

Forsmådd mann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...