Gjest Catwoman Skrevet 29. oktober 2008 #41 Skrevet 29. oktober 2008 Men hvis man hade konfrontert dette med disse menneskene som virker så perfekte - hadde kanskje mange av de blitt veldig overraska? Fordi de sannsynligvis ikke skjønner selv hvordan andre kan se på de som perfekte.
Ciara Skrevet 29. oktober 2008 #42 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tror nok også at det går opp og ned i livene til de fleste mennesker, men noen har det nok temmelig perfekt også. Er det ikke lov å tro det? Noen lykkes mer enn andre. Det handler jo mye om flaks. Noen er født heldige genetisk sett, noen blir født med høy intelligens eller talenter, noen blir født inn i en familie med mye penger. I blant skjer det at mennesker har alle disse tingene fra fødselen av, og sånn er det bare.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #43 Skrevet 29. oktober 2008 "Man måler seg selv mot et ideal, mens man måler andre i forhold til det de gjør".
Gjest strykebrett Skrevet 29. oktober 2008 #44 Skrevet 29. oktober 2008 Syns ikke folk skal drive å sammenligne så mye hele tiden jeg. Er DU fornøyd med deg selv? Det må jo være det viktigste. Noen vil alltid ha bedre jobb, lengre utdannelse, finere hus osv osv enn deg selv, men hva gjør nå det? Ikke alle er interesserte i å bruke masse tid på utseende, de finner mer glede i å bruke tiden og pengene sine på noe annet. Bøker/reising/musikk/hobbyer... Er de liksom dårligere de da? Så : ikke noe poeng i å sammenligne seg med andre, bry deg med hva du selv ønsker deg i stedet.
Wonders Skrevet 27. august 2009 #45 Skrevet 27. august 2009 http://www.nrk.no/nyheter/kultur/litteratur/1.4580234 sier jeg da enda...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå