Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var hos frisøren sist, anbefalte hun meg å bruke Anti-snap fra Redken som leave-in. Så sa hun at jeg ikke måtte bruke balsam de dagene jeg skulle bruke Anti-snap. Det er fordi balsam lukker skjellaget i håret slik at proteinene i Anti-snap'en ikke klarer å trenge inn i håret.

Jeg har laaangt hår, og det blir litt uregjerlig uten balsam. I dag søkte jeg på Redkens sider, og der står det at man skal bruke shampo og balsam før man har i Redken. Jeg blir litt usikker... Dere som bruker Anti-snap: Hva sier frisørene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Min frisør bruker balsam i håret mitt og deretter Antisnap.

Skrevet

Min frisør ga meg beskjed om å bruke balsam før antisnap.

Skrevet

Ok , da har enten frisøren min tatt feil, eller så har jeg misforstått. Nå er det balsam på meg også.

Gjest Cathena
Skrevet
Ok , da har enten frisøren min tatt feil, eller så har jeg misforstått. Nå er det balsam på meg også.

Det er forsåvidt sant det hun sier, balsam lukker skjellaget. Det gjør at kur osv., ikke trekker så godt inn i håret. Men, som du sier..., har langt hår jeg ògså, òg jeg MÅ bruke balsam, ellers blir håret en stooor floke.

Synst anti- snapen funker bra selv om jeg bruker balsam. Men, når du bruker andre kurer som ikke er leave- in, da må du ikke ta i kuren etter balsam, men før, men det vet du kanskje! :)

Tror det er der hun har missforsått, leave- in blir litt annerledes enn en "vanlig" kur.

Skrevet

Bruker den etter shampo og balsam, skyller den ikke ut.

Påfører den kun på de områdene i håret som et tørre/utsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...