malo Skrevet 23. oktober 2008 #1 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei alle sammen. Jeg har tenkt å lage konfekt til jul og lurer på om det er noen som vet hvor man kan få tak i små former. ( er jo litt morsommere enn bare noen kuler ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. oktober 2008 #2 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei alle sammen. Jeg har tenkt å lage konfekt til jul og lurer på om det er noen som vet hvor man kan få tak i små former. ( er jo litt morsommere enn bare noen kuler ) Kjempeide, dette har jeg tenkt å gjøre og! Jeg har settd et på ICA supermarked før ihvertfall. Skulle vel tro at de fleste større butikker har det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malo Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kjempeide, dette har jeg tenkt å gjøre og! Jeg har settd et på ICA supermarked før ihvertfall. Skulle vel tro at de fleste større butikker har det... Får ta meg en liten runde på butikkene å se hva jeg kan finne. Dette kan jo bli fine julegaver til besteforeldre foreldre og andre som har ALT Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 24. oktober 2008 #4 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du bor i Oslo kan du stikke innom Cacas i Tollbugaten 19. De spesialiserer seg på kakepynting og har en endel konfektformer så vidt jeg husker. De har også en nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sjokolade_* Skrevet 24. oktober 2008 #5 Del Skrevet 24. oktober 2008 De har på Bakeshop.no =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 26. oktober 2008 #6 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis du bor i Oslo kan du stikke innom Cacas i Tollbugaten 19. De spesialiserer seg på kakepynting og har en endel konfektformer så vidt jeg husker. De har også en nettbutikk. De har også Cacas på Jernia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå