Gjest L.I. Skrevet 23. oktober 2008 #1 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Jeg har lyst til å prøve å få til et juleverksted sammen med de i skolekorpset mitt (en dag hvor vi samles og har det gøy utenom øvingene). I korpset er det folk fra 8-19 år (ca 15 stk). Nå trenger jeg ideer til hva vi kan lage!:D både ting som er enkle og ting som er litt vanskeligere, men en fellesnevner må være at det ikke er så dyrt å lage det... Kan både være spiselige ting og pyntegjenstander, osv:) Takker for alle forslag!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #2 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du arrangerer vel spleiselag slik at alle bidrar med litt hver? Mine forslag, ikke-spiselige-ting: Male motiv på glass (drikkeglass eller telysholdere), støpe lys, lage såpe, julekranser, julekort (alá scrapbooking), pepperkakepynt (store pepperkakehjerter som pyntes med melis og sløyfe)... Spiselige ting: Marsipankonfekt, karameller, sukkertøy som kan puttes på små glass og gis bort i gave, pepperkaker og /eller andre småkaker... Tja, det var mine forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pebbles Skrevet 24. oktober 2008 #3 Del Skrevet 24. oktober 2008 Spiselige ting: Hva med å bake litt forskjellige julekaker (ikke bare pepperkaker) Der alle som er med får med seg litt kaker hjem. Ikke spiselige: -Flette stjerner her fant jeg en oppskrift. -Lage til/fra lapper med farget papp, klistremerker, scrapbooking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 24. oktober 2008 #4 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sjekk ut Panduro sine sider, her er det masse tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå