Gjest gjest_nå Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er en ung jente som i snart 2 år har hatt sykdommen vestibulitt/vaginisme. Denne sykdommen gjør at samleie rett og slett ikke går an å gjennomføre fordi skjedemusklaturen er så utrolig stram. Det føles som en kniv innvendig ved et minste forsøk.... Ja, jeg vet at man kan gjøre andre ting, og jeg vet at sex ikke er alt i et forhold. Kjæresten min tar dette utrolig bra, og vi håper at jeg en dag skal bli frisk igjen.. Men jeg føler likevel at vi bare glir mer og mer over i vennskap siden vi ikke deler det sex gir i et forhold. Vi er vanvittig glade i hverandre, men det er så utrolig vanskelig å holde oppe gnisten.... Noen råd?
Jigva Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Men er det ikke noen inngrep du kan gjøre for å hjelpe til å bli bedre av sykdommen. For tross alt, som du vet er det andre ting dere kan gjøre på sex fronten, men om man aldri kan ha samleie så vil jo det tære på forholdet, uansett hvor mye man jobber med forholdet ellers.
Sulle Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Kan dere ha intimitet uten samleie? Har selv opplevd vaginisme, men ikke så kraftig som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå