Gjest Blablabbi Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Noen som vet hva det koster hos frisøren ca, for hår rett over skuldrene med normal tykkelse?
Gjest Gjest_mie_* Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 veldig forskjellig på hvor i landet du bor. men her i oslo ville vi tatt rundt 1000-1200
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 veldig forskjellig på hvor i landet du bor. men her i oslo ville vi tatt rundt 1000-1200 Går det an på en frisørskole da?
Gjest Gjest_mie_* Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 ja det går vettu er ikke sikkert man er garantert ett like bra resultat, men de har jo frisørlærere som hjelper elevene!
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 ja det går vettu er ikke sikkert man er garantert ett like bra resultat, men de har jo frisørlærere som hjelper elevene! Hm, ja..tror du det blir noe særlig billigere? Er ikke så tjukk i penger:p
Gjest Gjest_mie_* Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 ja det blir en del billigere der betaler man kun for produktene de bruker. tipper 1/3 av prisen prøv norsk frisør skole. de er flinke
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 ja det blir en del billigere der betaler man kun for produktene de bruker. tipper 1/3 av prisen prøv norsk frisør skole. de er flinke Tusen takk:D Skal bare tenke litt mer over det, ettersom det er permanent, før jeg bestiller time! Kan jo spørre hva det koster også Tusen takk!
covergrl Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Hm, ja..tror du det blir noe særlig billigere? Er ikke så tjukk i penger:p dersom du er hårmodell for en frisørskole elev er det gratis.. også hvis du er modell for en frisør salong.. slik er det ihvertfall her jeg bor.. jeg tok permanent ved cancam skolen i Ålesund, ble kjempe fonøyd og betalte ikke en krone
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 dersom du er hårmodell for en frisørskole elev er det gratis.. også hvis du er modell for en frisør salong.. slik er det ihvertfall her jeg bor.. jeg tok permanent ved cancam skolen i Ålesund, ble kjempe fonøyd og betalte ikke en krone Nja, hvis det innebærer at de får farge og klippe som de vil i tillegg, er jeg ikke interessert:p Har oransje hår, virkelig oransje, og elsker det. Ingen annen farge er aktuell, og har klippeskrekk.. Klipper det selv.
covergrl Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Nja, hvis det innebærer at de får farge og klippe som de vil i tillegg, er jeg ikke interessert:p Har oransje hår, virkelig oransje, og elsker det. Ingen annen farge er aktuell, og har klippeskrekk.. Klipper det selv. det skjønner jeg!! men skoler trenger modeller til spesifikke ting, som feks permanent, dermed kan du melde deg frivillig til ¨å være permanent modell.. er ikke verre skjønner du
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 det skjønner jeg!! men skoler trenger modeller til spesifikke ting, som feks permanent, dermed kan du melde deg frivillig til ¨å være permanent modell.. er ikke verre skjønner du Ah, I see.. tror de de sier fra hvis de trenger det hvis jeg sier at jeg vil ta permanent i telefonen?
covergrl Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 Ah, I see.. tror de de sier fra hvis de trenger det hvis jeg sier at jeg vil ta permanent i telefonen? du kan jo spørre først om noen av elevene trenger modeller til permanent, og deretter spørre hvor mye de tar for utføre det (dersom de ikke trenger modeller)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå