Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei mann på 29år her

Jeg har møtt ei søt snill jente som jeg har god kontakt med(mitt initiativ riktignok) vi har datet endel men ingen intimitet utover noen småklemmer.

Koser oss sammen men det som er så frustrerende er at det forblir så platonisk, ønsker meg litt nærhet! Hadde jeg fått en invitt til det, så hadde jeg grepet sjansen, er ikke følelseskald eller noe sånt.

Det går på smser og slikt noe, men det sniker seg inn i bakhodet mitt at hun kun ser på meg som en kamerat selvom det forhåpentligvis skinner igjennom at jeg er interessert i henne.

Virker som hun har et stort sosialt nettverk og mange interesser, føler liksom atte jeg kommer litt ned på prioritetslista noen ganger(mulig jeg er overfølsom..?)

Spørsmålet blir da:

-Hva slags signaler sender dere når dere vil "bare være venner" og hva er normalt hvis man ønsker at ting skal utvikle seg videre?

Jeg har noen forhold bak meg, men da var det langt enklare mener jeg å huske..

eg trøngje info!

Mvh

Vestlandsmann

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen tips?

Ingen med erfaring her inne?

Ingen som føler med ein mann med hjartet utanpå kroppen?

gjest2

Skrevet

Johoho, jeg føler absolutt med deg......men syns d er så vanskelig å gi råd om sånne ting.....D enkleste må vel rett og slett være å prøve å snakke m jenta; fortelle henne at du liker henne veldig, veldig godt el at du tror du er litt forelsket i henne og se hvordan hun reagerer. Føler hun som deg vil du nok merke d. I motsatt fall vil jeg tro at du også vil merke d, på den måten at hun reagerer m reservasjon, tilbaketrekking osv.

Eller så får du prøve å bruke din utstråling, sjarm og det gode gamle 'glimtet' i øyet for alt hva d er verdt.

D er visst noe som heter at du kan oppnå alt hvis du virkelig ønsker noe sterkt nok....Sett i gang! Go for it!

Lykke til!

Skrevet

Du må bruke glimtet i øyet for å gi henne den ekstra oppmerksomheten så hun forstår at du er interessert. Slik kan du sjarmere henne. Ikke være for påtrengende eller overinteressert, jenter faller for de som er litt uoppnåelige i deres øyne. Hvis hun vil ha en valp rundt bena, så hadde hun nok kjøpt seg det.. Gi henne komplimenter og smil og le. Hvis dette ikke funker etter en stund, så kan du ymte forsiktig frempå at du liker henne veldig godt, og kan tenke deg mer enn vennskap.

Jeg er nøye med å skille kamerater fra potensielle kjærester med å ikke ha særlig kroppskontakt med kamerater. Slik forstår de hvordan det ligger an. Humoren ligger på vennskapelig plan uten det spesielle glimtet i øyet. Høres ut som om du må skru på sjarmen for hun har ikke skjønt tegninga.

Gjest Mayamor
Skrevet

Dersom du setter deg inntil henne og bøyer deg forsiktig fram - vil du jo merke om hun trekker seg bort eller kommer deg i møte...

Husker det selv.

Da jeg var yngre var det mye lettere å bare uforpliktende kysse noen.

Da jeg begyndte å date Mayamannen var vi begge redd for å ta det første skrittet... :oops:

Det "ordnet" seg ved at han bøyde seg forsiktig mot meg og vi kysset for første gang - på 4 daten... Jeg var begyndt å tro at det var enveisfølelser fra min side og var redd for å dumme meg ut...

Kanskje damen din også føler det slik... :wink:

Lykke til

Mayamor - som ikke er ekspert på dette akkurat... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...