Gjest belica Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Overskriften sier seg vel selv... Jeg er hetero,men jeg er rimelig sikker på at en jente kunne klart å tenne meg..
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Overskriften sier seg vel selv... Jeg er hetero,men jeg er rimelig sikker på at en jente kunne klart å tenne meg.. Klart homofile kan bli tent av det motsatte kjønn. Akkurat som heterofile kan det. Noen blir det, noen blir det ikke. Det handler vel ikke om seksuell legning i så måte, men mer om personlighet.
Rimmern Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Hvis du er 100% homo eller hetero, så sier det seg vel selv at du ikke kan tennes av en av det annet eller samme kjønn. Men nå er det forsvinnende få - om noen - som er 100% det ene eller det andre. Mange homser ville f.eks. havnet på 80% homo hvis det var et poeng å finne ut av slikt. Så poenget er nok mest hvor mye på den ene siden man er, og at hvis man lever som homo så er det mindre sjans for å havne i situasjoner hvor det å bli tent av en av det annet kjønn er et alternativ. Men det kan jo alltids hende.
Gjest rayna Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du er 100% homo eller hetero, så sier det seg vel selv at du ikke kan tennes av en av det annet eller samme kjønn. Men nå er det forsvinnende få - om noen - som er 100% det ene eller det andre. Mange homser ville f.eks. havnet på 80% homo hvis det var et poeng å finne ut av slikt. Så poenget er nok mest hvor mye på den ene siden man er, og at hvis man lever som homo så er det mindre sjans for å havne i situasjoner hvor det å bli tent av en av det annet kjønn er et alternativ. Men det kan jo alltids hende. Eksperten igjen Get a life
Gjest rayna Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Overskriften sier seg vel selv... Jeg er hetero,men jeg er rimelig sikker på at en jente kunne klart å tenne meg.. Samme her. Dessuten er det jo noen homser og lesper som lever i heterofile forhold. Har familie og unger og sånt. Tror det er vanlig at man i alle fall er litt tent på partneren for å lage unger - i alle fall en liten stund, akkurat lenge nok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå