Gjest hockeyfan Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 jeg er en gutt i midten av 20 årene som sliter litt med å være mørk/blek/har ringer rundt øynene? ønsker å framstå som mer frisk der.. hva slags produkter kan jeg bruke som er bra? og ellers i ansiktet? har prøvd noe boss ansiktsvask og ansiktsgele.. men dette fører bare til at jeg får røde prikker og kviser igjen, tror ikke jeg tåler slike produkter med mye fett og parfyme i.. hva kan jeg bruke av hudpleieprodukter som gjør at man framstår som ren, frisk og sunn og ung? Takker for tips:)
mari4ever Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 jeg er en gutt i midten av 20 årene som sliter litt med å være mørk/blek/har ringer rundt øynene? ønsker å framstå som mer frisk der.. hva slags produkter kan jeg bruke som er bra? og ellers i ansiktet? har prøvd noe boss ansiktsvask og ansiktsgele.. men dette fører bare til at jeg får røde prikker og kviser igjen, tror ikke jeg tåler slike produkter med mye fett og parfyme i.. hva kan jeg bruke av hudpleieprodukter som gjør at man framstår som ren, frisk og sunn og ung? Takker for tips:) heisann:) har du prøvd concealer under øynene? dette er en slags makeupkrem på stift eller penn du kan få kjøpt på parfymeri eller vita, o.l. denne dekker, jevner og skjuler mørke ringer under øynene. Anbefaler en som heter Magic concealer fra merket Helena Rubientein som du får kjøpt på estetiqe parfymeri. Et annet mildt og bra elternativ til hugo boss ( som inneholder for mye parfyme ja) er merket Clinique. Merket er blitt utrolig populært pga sine effektive effekt og allergi testet, 100% parfymeri,+det er uten noen unødvendige tilsetningstoffer som irriterer huden:) liker veldig godt dette merket selv og fått mye bedre hud av dette. merket får du blandt annet få kjøpt på estetique. de har en egen serie for menn. spør hva damene i parfymeriet anbefaler til akkurat din hudtype:)
minienthe Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 YSL sin touche eclat er også en slager for mørke ringer under øynene, fåes kjøpt i de fleste parfymerier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå