Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg sitter og funderer på høst/ juleantrekkene.. Har to sorte kjoler, en i jersy aktig stoff, og en i ull. Tror de får dekke behovet om jeg ikke kommer over noe jeg bare "må ha" et eller annet sted. Men, så er det slik at jeg vurderer å kjøpe røde sko å bruke til. Jeg har sett litt rundt, men finner lite røde sko... er årsaken at det er helt ut om dagen, eller er jeg bare uheldig? Har sett et par i en rødfarge jeg liker på Bianco, men de har for høy hel for meg. Har noen tips til røde sko, på nett eller butikk? Gjerne bilder :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #2 Del Skrevet 23. oktober 2008 De har i hvert fall noe her: http://www.lillevinkelsko.no/index.php?cPath=37_54 Tror ikke røde sko er ut, jeg synes røde sko er ganske tidløse om man skal være litt tøffere enn til vanlig egentlig, men hva vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestemor Skrevet 23. oktober 2008 #3 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg elsker mine røde sko Har to par,et par ankelstøvletter,og et par "pumps" Om det er ut? Det bryr ikke meg,om det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå