Glynis Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har litt dilla på brie-ost for tiden, men pleier ikke å kombinere det med noe særlig annet. Hvis dere skulle laget en ikkesåaltforekstravagantmenallikevelkjempegod sandwich med grovt brød og brie, hva annet ville dere hatt på?
Pingting Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kjøpte en baguett et eller annet sted som hadde brie, bacon og tranebærgele (kan sikkert bruke ripsgele, chutney eller noe sånt istedet for). Veldig god den blandinga av søtt og salt! Også synes jeg brie og pære er godt (eller druer)
Gjest Emera Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kjøpte en baguett et eller annet sted som hadde brie, bacon og tranebærgele (kan sikkert bruke ripsgele, chutney eller noe sånt istedet for). Veldig god den blandinga av søtt og salt! Den kombinasjonen er knallgod!
Glynis Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Overhodet ikke min kopp te, men takk for forslag. Flere, takk!
Mischa Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kjøpte en baguett et eller annet sted som hadde brie, bacon og tranebærgele (kan sikkert bruke ripsgele, chutney eller noe sånt istedet for). Veldig god den blandinga av søtt og salt! Også synes jeg brie og pære er godt (eller druer) Det hørtes veldig godt ut
Gjest New Dawn Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Smør en skive fransk landbrød med honning, skjær av et stykke brie og legg oppå - ha ett par valnøtter på toppen, stek kjapt i ovnen og spis det er bare alldeles deilig.
LekeHusmor Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg syns det er veldig godt slik: Ristet brød med en skive salat på, to tomatskiver, italiensk salami/serranoskinke (evt spekeskinke eller vanlig salami) og brie i skiver på toppen.. Og helt til slutt balsamico-creme oppå. VELDIG godt Sånn balsamico-creme får du tak i på Meny osv.. veldig kjekt å ha, passer til det meste
Gjest Gjest_sunny_* Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Kylling og brie er kjempegodt! Gjerne litt salat og urtemajones i tillegg. Nam! Salami er også godt sammen med brie.
Mehe Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Veldig grovt brød (gjerne pumpernickel) med brie og honning, stekt i ovnen er nydelig!
Gjest gladlaks Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 Ta to skiver grovt brød, ta brie på den ene og smelt i ovnen. Etterpå kan du ta på ruccolasalat, kalamataoliven, charrytomat og agurk, og aioli på den andre skiva. Det synes iallefall jeg er veldig godt
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 Min favoritt: Brie, spekeskinke av noe slag, ruccola og marinerte soltørkede tomater
Kissin Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 Min favoritt: Brie, spekeskinke av noe slag, ruccola og marinerte soltørkede tomater Mmm.. Det er faktisk kjempegodt. Skulle være mitt forslag
Nanaluanna Skrevet 26. oktober 2008 #14 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg liker veldig godt brie med litt purre på :-) Skal du ha det mer fancy kan du ta litt tomat, persille og spekekjøtt på. Nam! Evt kutte ut purre og ta på noen store oliven delt i to. Mmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå