Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Jeg var på Glitter i dag og kjøpte en "hairlasso"som det sto på pakningen..så sto det tre bilder av hvordan man skulle bruke den til å få en stilig frisyre,men jeg klarer det ikke..er det noen som vet hva jeg mener? fant ikke noe bilde av "hårlassoen" på nettet...Pliiiis:)
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Har ikke sett de på Glitter, men bare basert på navnet så høres det ut som en greie som var kjempepoppis da jeg var ung på 90-tallet. På dette nettstedet er det en film som viser en bruksmetode (det var slik jeg gjorde når jeg var liten, bortsett fra at fattige meg brukte en hjemmelaget pinne av ståltråd ): http://www.zenner.nl/#/overig/overig3/ponytailloop/ (klikk på bildet oppe i høyre hjørne hvor det står "bekijk film") Hvis det var en slik dings du siktet til da..
Arwen Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har min fra 90 tallet enda vi kalte hestehalen man fikk for topsy tale.
hufsa! Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Ha ha så vittig,sånn hadde jeg også på 90 tallet.Ting dukker opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå