KristiAmalie Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hvor lenge har du og din kjære vært sammen?? Hvor ofte har dere sex?? Hvor ofte suger du han?? Meg: vi har vært sammen snart 3år, har sex omtrent en gang om dagen, suger han nesten aldri
Gjest Gjest_Sami_* Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Hvor lenge har du og din kjære vært sammen?? Hvor ofte har dere sex?? Hvor ofte suger du han?? Meg: vi har vært sammen snart 3år, har sex omtrent en gang om dagen, suger han nesten aldri Gift i 7 år, sist vi hadde sex var i 2006....husker ikke dato. Suger han aldri. Han vil visst ikke ha sex med meg...noen som slår den?
Gjest Sandbekken Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Gift i 7 år, sist vi hadde sex var i 2006....husker ikke dato. Suger han aldri. Han vil visst ikke ha sex med meg...noen som slår den? Huff!! Dette hørtes ikke så bra ut... har du snakket med ham om det?
Grobian Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Huff!! Dette hørtes ikke så bra ut... har du snakket med ham om det? Snakke med ham om det? Det hadde hun nok ikke tenkt på. Det var jammen et godt forslag.
Gjest Sandbekken Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Snakke med ham om det? Det hadde hun nok ikke tenkt på. Det var jammen et godt forslag. ok... det var mer som et spm om hva han har og si om saken da.
Gjest Gjest_Sami_* Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 ok... det var mer som et spm om hva han har og si om saken da. Du har faktisk litt rett, har ikke snakket med han om det. Det er på en måte blitt ett "ikketema" hos oss, men vi har ikke hatt noe særlig til kommunikasjon om seriøse ting i det hele tatt. Han var en spøkefugl helt fra børjan, og etter noen år oppdaget jeg at han faktisk spøker bort alvorlige ting også. Ergo er jeg også blitt dårligere til å ta opp ting, og nå sliter jeg med å finne motet til å ta sexlivet vårt opp. Vet jeg er feig, og alt det der, men må ta litt mer tid til hjelp...har tross alt gått to år så par uker fra eller til
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Hei, er gutt...Har vert ilag med jenta mi i litt over eit år, bom stopp på sexen for 3-4 mnd siden, en del slikking og runking...men ikkje nokke særlig meir...
Gjest Alabama Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Snakke med ham om det? Det hadde hun nok ikke tenkt på. Det var jammen et godt forslag.
Teriyaki Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Vi har vært sammen i et år og to måneder, vi har sex minimum fire ganger i uken, noen ganger så mye som minst en gang om dagen, men som regel er det kanskje fem ganger i uken vi har sex. Fungerer helt fint det. Det er alltid han som avviser når det ikke blir sex. Bare sånn for å nevne det.
Gjest jomfru igjen Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Gift i 7 år, sist vi hadde sex var i 2006....husker ikke dato. Suger han aldri. Han vil visst ikke ha sex med meg...noen som slår den? Den slår jeg glatt, dessverre. Tror det var gått mellom tre og fire år da jeg ga opp og flyttet.
Heidipia Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 Vi har vært sammen i syv år( og tre barn, noe som kan sette en stopper for det meste;)). og har sex ca annenhver dag. Suger han stort sett hver gang.
Gjest NiChia Skrevet 24. oktober 2008 #12 Skrevet 24. oktober 2008 Vært sammen i 2 år og 8 mnd. Vi har sex fire-fem ganger i uka. Og jeg suger han minst halvparten av gangene vi har sex.
Gjest Alabama Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 Vi har vært sammen i sju mnd. Vi har sex kanskje annenhver dag. Noen ganger flere ganger om dagen, men det kan gå opptil fire dager mellom. Hverdagen innhentet oss raskt da vi flytta sammen...
Nienna Skrevet 24. oktober 2008 #14 Skrevet 24. oktober 2008 I praksis har vi vært sammen og hatt ett sexliv siden slutten på april i år, og vært samboere siden 8/8-08, vi har sex jevnlig. Gjerne flere ganger til dagen, men det kan også gå flere dager uten sex, pga sykdom ol. Jeg suger ham vel grovt regnet ca 2 ganger per sexøkt (da bare runder jeg de gangene det bare blir en blowjob inn i sexøkten). Det skal nevnes at de fleste øktene våre avsluttes i munnen min. I kind of like that. ^^
Gjest kamira Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 Vært sammen i 13 år, fire barn. Er travle på hver vår kant, har hver vår karriere, og har hundre "unnskyldninger" for ikke å ha sex, men har bestemt oss for at vi skal ha det et par ganger i uken allikevel. Har sex 2-3 ganger i uka. Suger ham hver gang (og han tilber meg nettopp derfor!). Han elsker på sin side slaskepuppene og sideflesket mitt, og er verdens kjærligste mann. Kunne ikke hatt det bedre, jeg! Et sexliv som dabbet av etter få år hadde jeg neimen ikke giddet. Det blir jo neppe BEDRE med tiden, gjør det vel...?
akina82 Skrevet 24. oktober 2008 #16 Skrevet 24. oktober 2008 Har vært sammen ca 2 år. Vi kan ha sex hver dag og det kan gå uker mellom, alt etter form og humør... Sex er en viktig ting i forholdet, men ikke det viktigste. Så lenge vi kommuniserer bra sammen så går resten av seg selv
Jane F. Skrevet 24. oktober 2008 #17 Skrevet 24. oktober 2008 Har vært samboere i ca 2 år og har sex 2 ganger i uka i snitt. Noen uker har vi det hver dag og i verste fall har vi ikke sex på flere uker. men vi er fornøyd med dette, for når vi har sex er det fordi vi begge har lyst og ikke bare for å glede den andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå