Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Har hørt at disse rettetengene er de beste. Er de det? Har noen erfaring med disse? Hvilken av de som de selger på lookfantastic.com er best? Vurderer å kjøpe meg en god en.
Gjest --- Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er frisør og jobber mye med disse tengene i salongen. de er superbra! har fakisk aldri vært borte i noe lignende! Den som er medium... (Husker ikke hva den heter. Men er bare medium som blir laget i svart og hvit metalikk og rosa. ) Det er en styling-tang! Bruker den masse til å krølle med og lage høyde og volum på korte frisyrer. Ikke bare rette.Følger med en cd, med forskjellige måter og teknikker å bruker den på...Den er virkelig verdt pengene sine
Gjest Tanita Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har hatt GHD-tang i ca 5 år. Brukt nesten daglig og har den samme enda. Har prøvd andre, men ingen så gode som den.
Gjest Fornøyd! Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er avhengig av rettetang, og har prøvd ut mangen forskjellige i løpet av åra.. Fikk min GHDrettetang i sommer, og har aldri vært mer fornøyd!! Anbefaler den på det sterkeste!
hufsa! Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Heia,den er super.De vet hva de gjorde de lure som laga den.Ebay får du den til 800-900 tenker jeg.Jeg kjøpte min der og er kjempefornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg skal til England og vurderer å kjøpe min der, da blir den nemlig noe billigere enn her hjemme. Men i England har de vel andre kontakter enn her - er det noe problem å få skiftet?
hufsa! Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg skal til England og vurderer å kjøpe min der, da blir den nemlig noe billigere enn her hjemme. Men i England har de vel andre kontakter enn her - er det noe problem å få skiftet? Jeg bes min og da kom den med begge utak,regner med din også gjør det.Den vanlige kontakten står inni den svære kontakten så det er bare å dra den ut,enkelt og greit!
DDuck Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Er det ikke de som er så sinnsykt dyre? Jeg har aldri vært borti de, men mener å ha hørt at de er så dyre..
hufsa! Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Er det ikke de som er så sinnsykt dyre? Jeg har aldri vært borti de, men mener å ha hørt at de er så dyre.. Jau svindyre.2000 på frisøren men billig på Ebay,takk gud for ebay,he he
DDuck Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Ja det var nemlig den prisen jeg mener jeg har hørt
Gjest Gjest_Marie_* Skrevet 24. oktober 2008 #12 Skrevet 24. oktober 2008 Blir det ikke feil ledning på den når man kjøper på ebay(.com)? mener den delen som skal inn i stikkontakten!
Gjest Tanita Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, min kom fra London og da var det en boks utenpå med treveis, mens den som er toveis var inni så det var bare å ta av den boksen utenpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå