Gå til innhold

Barbeint og lykkelig

poia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

:velkommen: som dagbok skriver :hoppe:

Høres spennende ut med flammekasting. Jeg hadde aldri tørd. Det er å kaste staver med flammer på sant? Skumle greier :)

Så gøy at du skal utdanne deg som sykepleier. Jeg jobber i hjemmesykepleien og stor trives :D Men er ikke sykepleier. Hvordan er det å jobbe på sykehus? Kan ufaglærte også jobbe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Oj, høres jo skikkelig spennende ut det der. Og galskap :fnise: Kan looove deg det hadde gått til helvete vis jeg skulle kaste på flammer. :P Men er utrolig kult å se på da. Har dere Show i Skien eller skal dere ha i Bergen og? :jepp:

Ja, har fått inntrykk av at det er masse stell på sykehus/sykehjem. Er ikke såå mye av det i hjemmesykepleien, og når det først er det, så er det som oftest å hjelpe de med ryggen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt
Forestillingen gikk helt fint, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få lasta opp bilder :S

Vi har funnet ut at Firmaet får lov til å bygge "klubbhus" i hagen til lagring av utstyr, kostymer osv. Får en litt "trehytte" og barneskolefølelse over det hele, men det er bare sånn det må bli. Heldigvis var det greit for huseiern (min kjære far), så det blir vedbu/utstyrsbu når vi flytter ut :)

Jeg vet ikke hvordan vi legger ut bilder jeg..?! Du må spørre andre om de kansje vet..

Trehytte er jo koselig da. Kan jo sikkert få en ganske koselig trehytte. Er det i hagen til din far? :fnise:

Håper du får lagt ut bilder, for jeg har kjempe lyst å se når du driver med flammekasting :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...