Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en grønn corrector fra Uglogirl (som nå ser ut til å være borte fra siden), og fikk med en liten krukke med prøve på et eller annet- men det står ikke hva! Det eneste som står på krukken er "Soft yellow", og jeg har kommet frem til at det må være en prøve på dette.. Men hva skal jeg med et gult pudder? Hvordan skal jeg bruke det? Iallefall ikke som "finishing" over makeup, da blir jeg vel gul i hele trynet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_blossom_*
Skrevet
Jeg bestilte en grønn corrector fra Uglogirl (som nå ser ut til å være borte fra siden), og fikk med en liten krukke med prøve på et eller annet- men det står ikke hva! Det eneste som står på krukken er "Soft yellow", og jeg har kommet frem til at det må være en prøve på dette.. Men hva skal jeg med et gult pudder? Hvordan skal jeg bruke det? Iallefall ikke som "finishing" over makeup, da blir jeg vel gul i hele trynet.

Kan det være en concealer? Jeg har en lys gul concealer som skal fjerne mørke ringer under øynene. Funker så der... :sukk:

Gjest Cathena
Skrevet (endret)

Om en er blå under øyene, som noen er. Så er gult tingen, det er den motsatte fargen av blå og derfor skal den gule kunne korrigere det blå. Så det kan veldig godt mulig være en concealer.

Men siden du skrev pudder, så ble bare dette litt feil. Jeg vet ikke HVOR gul denne tingen er, men et "gult" pudder kan brukes om du har gyldne undertoner i huden. Siden den het "Soft Yellow", så tenker jeg at den ikke er SÅ gul.

Endret av Cathena
Skrevet

Hvis det er prøve på Soft-Glo Finisher du har fått er det jo finishing powder.. Står jo på siden du la ut link til..?

Om du kan bruke den til det er en helt annen sak :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...