Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest inspirert :)
Skrevet

På P4 i går var det et tema om hva du irriterte deg over med personen du bor med, samme om det er kjæreste, foreldre, barn eller venner :)

Han jeg bor med er lat :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han jeg bor med er ikke noe flink til å gjøre husarbeid, men ellers er han verdens beste:)

Skrevet

Han jeg er sammen med jobber for mye og blir irritabel når han er trøtt.

Skrevet

Han jeg er sammen med tar for lite vare på seg selv (sover for uregelmessig, spiser for uregelmessig) i tillegg til at han er dårlig til å gi av seg selv.

Skrevet

typen er morgen gretten:P litt morsomt og av og til.. hehe

Skrevet

Han er nesten klin lik meg på noen punkt. Ekstremt irriterende til tider, spesielt hvis vi skal lage middag sammen, og begge er sultne. Da blir vi akkruat like irriterte, og det ender opp med at en av oss må rømme kjøkkenet, og første del av middagen blir veldig ubehagelig. :fnise:

Skrevet

Han jeg er sammen med blir en kald hensynsløs drittsekk når vi krangler, og når han er fyllesjuk er han i et skikkelig dårlig humør, som han lar gå ut over meg. Men ellers tror jeg ikke det er noe problem med han :)

Skrevet

Min liker helt grufull musikk for tiden. Er helt besatt og lager den selv på dataen, samt korrupterer to-åringen til å digge samme "musikken". Ellers snorker han, gnisser tenner og stjeler dyna i søvne. Oh, og noen ganger deler han litt vel mye info etter toalettbesøk o.l. Han er sta.

Forferdelig fyr.

Selv er jeg er fagidiot av dimensjoner som syns at det alltid passer med litt info om det jeg interesserer meg i (kan nok være fryktelig kjedelig til tider). Jeg er fysisk nødt til å lese før jeg kan sove, noe som innebærer lys på mens han sover. Jeg skifter mening i hytt og pine pokker. Jeg er sta.

Fryktelig kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...