Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er ei jente på 18 som ikke har peiling på hva jeg skal ønske meg til jul... Dette gjelder først og fremst smågaver til rundt 100-200kr. Føler ikke jeg trenger noe, f.eks. sminke har jeg mer enn nok av. Noen som har noen gode tips? Vet det er vanskelig å svare på i og med at dere ikke kjenner meg osv., men jeg spør anyway Fortell meg gjerne alderen deres og hva dere ønsker dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente22_* Skrevet 23. oktober 2008 #2 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er en jente på 22 og ønsker meg: -penal og matboks (er student) -kalender til å henge opp -body shop produkter -dvd serier jeg liker -abonnent på blad -treningstøy -noe kafferelatert, eks kaffe, kopp etc... (elsker kaffe:) -bøker av marklund og lindell -billetter til teater/kino -fint bilde/plakat til å henge opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er en jente på 22 og ønsker meg: -penal og matboks (er student) -kalender til å henge opp -body shop produkter -dvd serier jeg liker -abonnent på blad -treningstøy -noe kafferelatert, eks kaffe, kopp etc... (elsker kaffe:) -bøker av marklund og lindell -billetter til teater/kino -fint bilde/plakat til å henge opp Takk for tips! Nå fikk jeg noen gode ideer=D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. oktober 2008 #4 Del Skrevet 23. oktober 2008 I prisklassen 100-200 kr synes jeg kinobillett(er), DVD-er eller en topp er en fin presang Bøker eller scrapbook-utstyr er også bra Vet ikke om du liker ting fra HM, men der har de jo også vesker, smykker etc. Treningstøy er også en fin presang, men man får gjerne ikke noe sånt for denne prisen utenom HM... Hvis du nettopp har flyttet ut eller tenker på å gjøre det kan jo ting til leiligheten være noe Jeg er 22 år og har bodd hjemmefra sammen med samboer noen år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 23. oktober 2008 #5 Del Skrevet 23. oktober 2008 Selv om du ikke har tenkt til å flytte hjemmenifra riktig enda, kan det være lurt å begynne å ønske seg ting til da. Kjøkkenutstyr er alltid nyttig å ha, og som regel den tingen man har minst av når man flytter hjemmenifra. Ellers støtter jeg ideer som bøker og DVDer. Hva med en enkel, grunnleggende kokebok? Dersom det gjelder veninner, så kan du jo ønske deg en kinotur med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #6 Del Skrevet 23. oktober 2008 Takk til alle! Flotte tips=D Nå er listen min mye lengre allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nissemor_* Skrevet 23. oktober 2008 #7 Del Skrevet 23. oktober 2008 I den prisklassen er det masse rart man kan ønske seg. - Fin te, kaffe - Ullsokker - Tøfler - Kubbelys - 2 fine te kopper / kaffekopper - Små lyslykter - Spiselige gaver - Vin - Pledd - Sengetøy ( mye billig på Kid feks..) - Shower gel - Body lotion - Blomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #8 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er 37 år og ønsker meg TØFLER KOSEDRESS PYSJ GENSER SUPPETERIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå