-LilleFix- Skrevet 23. oktober 2008 #1 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gjerne norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vet ingen norske, men www.bravissimo.com er super :O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Del Skrevet 23. oktober 2008 Anbefaler figleaves.co.uk. Bruker 30C, som tilsvarer 65 C og er veldig fornøyd med merkene Pour Moi og Just Peachy. Begge er rimelige merker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 23. oktober 2008 #4 Del Skrevet 23. oktober 2008 Anbefaler figleaves.co.uk. Bruker 30C, som tilsvarer 65 C og er veldig fornøyd med merkene Pour Moi og Just Peachy. Begge er rimelige merker! Tusen takk, gjest. Jeg må forsøke der, for jeg er også håpløst smal over ryggen, og kunne muligens også brukt 60. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Del Skrevet 23. oktober 2008 Anbefaler figleaves.co.uk. Bruker 30C, som tilsvarer 65 C og er veldig fornøyd med merkene Pour Moi og Just Peachy. Begge er rimelige merker! Vet du hvordan størrelsene der er i forhold til de på undertøysbutikker som f.eks change? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-LilleFix- Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg fant noe på brastop.com, ellers var det ikke så enkelt å finne 65 E, spesielt ikke når det er push-up jeg leter etter, alternativet er 65DD, men hva blir det i engelske størrelser ? Fikk med meg at 65E er det samme som 30E.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 24. oktober 2008 #7 Del Skrevet 24. oktober 2008 Mammatrend.no har bh`er i 65. Det går fra C til G. Se "Reverie"-modellen. Veldig fin bh og i flere fargevalg! Denne nettbutikken er norsk og ble anbefalt av Nettavisen forrige helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekke Skrevet 24. oktober 2008 #8 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har altså 65 GG, og jeg bruker LaLina, de har nettside men er usikker på om du kan bestille derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-LilleFix- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fant ingenting på mammatrend.no, men skal sjekke ut LaLina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå