Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hei Jeg tenkte å teste ut La Roche Posay, var passelig rimelig på skin-etc (hvertfall føre finanskrisa...) Tenkte på produktet Effaclar Puritying Foaming Gel, noen som har testet dette eller veit om andre av deres produkter? Trengs bare dette produktet i rengjøring eller trenger man toner og slikt i tillegg??
Gjest Deception Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 La Roche Posay får du på apoteker her i landet, sånn til opplysning. Det er ikke sikkert det er noe dyrere enn å bestille på nett.
rabagast Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Hei, jeg bruker akkurat den rensegeleen du nevner, kjøper på vanlig apotek. Veldig fornøyd, har kjøpt denne flere ganger. Du trenger ikke noe ansiktsvann i tillegg, denne geleen vasker rent og skylles helt av (den er veldig rask å skylle av også). Mild men effektiv, kan absolutt anbefales :-)
Gjest TS Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hei, jeg bruker akkurat den rensegeleen du nevner, kjøper på vanlig apotek. Veldig fornøyd, har kjøpt denne flere ganger. Du trenger ikke noe ansiktsvann i tillegg, denne geleen vasker rent og skylles helt av (den er veldig rask å skylle av også). Mild men effektiv, kan absolutt anbefales :-) Åh supert! Hvor mye kosa den på apotek? Tar den småkviser og sånne urenheter også? Syns ikke prisen er så ille om man bare trenger det ene produktet til rengjøring:)
Jean Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Ni i Norge har sannerligen tur att ha LRP på Era Apotek! Det har inte vi i Sverige. Jag älskar deras Toleriane Dermocleanser som är suverän att ta först för att få bort all make up. Sedan vet jag att det visst förekommer ett och annat mineraloljeämne i VISSA av deras produkter. Så jag föreslår att då det gäller LRP, alltid läsa innehållsförteckningen INNAN köp! MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Rexina Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Bruker også Toleriane Dermocleanser til å fjerne sminken med, etter anbefaling fra Jean, og den er virkelig effektiv og god:) Prisen var det heller ingenting å si på. Kostet vel 120 kr tror jeg!
Gjest TS Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Bruker også Toleriane Dermocleanser til å fjerne sminken med, etter anbefaling fra Jean, og den er virkelig effektiv og god:) Prisen var det heller ingenting å si på. Kostet vel 120 kr tror jeg! Så bra! et godt produkt til en rimeli penge, jippi Ska lese på innholdsfortegnelse ang mineraloljer, for det prøver jeg å unngå. Blir nok en tur til apotek nå
rabagast Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Det kan kanskje være nyttig å lese litt flere vurderinger: Toleriane Dermo-Cleanser: http://www.makeupalley.com/product/showrev...Posay/Cleansers Effaclar Purifying Foaming Gel: http://www.makeupalley.com/product/showrev...Posay/Cleansers Disse to dekker egentlig ikke helt samme behov.
Jean Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Känner att jag må förtydliga: Toleriane Dermocleanser kan INTE brukas enbart som rengöring i ansiktet, jag tycker endast den duger till att just få bort ögonmakeup. Den är alldeles för "fet" för att bruka som ensam rengöring. Jag tar först den enbart på ögonen sedan tar jag min syratvätt. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest TS Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Känner att jag må förtydliga: Toleriane Dermocleanser kan INTE brukas enbart som rengöring i ansiktet, jag tycker endast den duger till att just få bort ögonmakeup. Den är alldeles för "fet" för att bruka som ensam rengöring. Jag tar först den enbart på ögonen sedan tar jag min syratvätt. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Ja jeg forsto det skulle bruke som pre-cleanser altså før rengjøringen :) Men om den bare fjerner øyesminke tru jeg kanskje ikke jeg trenger denne. Skal gå en tur innom apoteke å høre hva de vil anbefale meg :)
Gjest TS Skrevet 25. oktober 2008 #11 Skrevet 25. oktober 2008 Det kan kanskje være nyttig å lese litt flere vurderinger: Toleriane Dermo-Cleanser: http://www.makeupalley.com/product/showrev...Posay/Cleansers Effaclar Purifying Foaming Gel: http://www.makeupalley.com/product/showrev...Posay/Cleansers Disse to dekker egentlig ikke helt samme behov. Nå jeg ser på anmeldelsene så ser det ut som om det er veldig delte meninger, umulig å vite hva som funker på min hud om ikke jeg prøver...hmmm....
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Ni i Norge har sannerligen tur att ha LRP på Era Apotek! Det har inte vi i Sverige. Jag älskar deras Toleriane Dermocleanser som är suverän att ta först för att få bort all make up. Sedan vet jag att det visst förekommer ett och annat mineraloljeämne i VISSA av deras produkter. Så jag föreslår att då det gäller LRP, alltid läsa innehållsförteckningen INNAN köp! MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se dette høres ut som en serie for min hud. men hvilke ingridienser er det som tetter porer? kan disse produktene brukes i lag med syrerengjøring?
Gjest TS Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 Hei Nå har jeg sett på den overnevnte ansiktsrengjøringen, og det er ingen mineraloljer i dne som jeg kan se. Men den inneholder ,methylparaben og propylparaben...Syns jeg har hørt det ikke er helt bra, stemmer dette?
Jean Skrevet 31. desember 2008 #14 Skrevet 31. desember 2008 Dessa bägge parabener är inte dåliga för huden på det viset. De finns nästan i alla kosmetiska produkter idag. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå