VinterBrud09 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å klare å holde en tale til min kjære i bryllupet. det blir for følsomt.... SÅ jeg vurderer å lage en liten film isteden... hvor jeg leser inn talen og kanskje også viser bilder fra tiden vår sammen. :D
Disco Biscuit Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg skal holde tale for mannen min. Og jeg kommer til å ta med(i korte trekk): 1.Hvorfor jeg elsker han, og at jeg alltid vi gjøre det. 2.Takke han for det vi har sammen og kommer til å få sammen. 3.Hvordan jeg føler det ihht hans familie og det gode forholdet vi har fått. Og takke svigers for at de har gjort han til den han er. Jeg kommer også til å takke alle som har bidratt til bryllupet og si noen gode ord til min kjære forlover i talen min. Noe mer tror jeg blir altfor langt, og tror heller ikke at jeg kommer til å klare å si så mye mer enn det.
latte Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å klare å holde en tale til min kjære i bryllupet. det blir for følsomt.... SÅ jeg vurderer å lage en liten film isteden... hvor jeg leser inn talen og kanskje også viser bilder fra tiden vår sammen. :D Dette var kjempelurt.. for å holde tale på dagen vil ende i tragedie.. aaalt for følsom jeg også...
LilleMy28 Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Eg takker foreldrene for å ha oppdratt ein slik flott mann, takker han for å være ein god venn, far etc. Og så vil eg fortelle kort om når me møttes (skulle bare blitt en ONS haha), og den flotte rumpa hans som var det første eg såg. Blir ikkje lang tale, men kommer til å gjøre alt for at den skal få en morsom vri
LilleMy28 Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Må bare si at han er litt redd for at jeg skal ta med det om når me møttes, derfor syns jeg det er ekstra morsomt! Det må da også sies at jeg er litt mer rett frem og åpen enn det han er med sine foreldre.
Lilywhite Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Blir nok noe lignende som MaiL sier dersom jeg skal holde tale, har ikke helt bestemt meg for om jeg tør enda
Brud-09 Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å klare å holde en tale til min kjære i bryllupet. det blir for følsomt.... SÅ jeg vurderer å lage en liten film isteden... hvor jeg leser inn talen og kanskje også viser bilder fra tiden vår sammen. :D Det var jo en kjempefin ide Har tenkt litt på å få hjelp til å lage en sang jeg, men nå synes jeg dette var en bedre ide Det er jo noe en har til senere også.
Ballerina Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kommer nok til å holde tale, tror jeg, men kanskje også vise en film. Jeg vil snakke om hva det er jeg setter pris på ved han, hvorfor jeg tror vi har så mye godt i vente osv... Jeg tror ikke jeg heller klarer å ha noen lang tale, men litt vil jeg si da. :gjeiper: Og så er det sånn at han er ikke norsk, så jeg har lyst å vise en filmsnutt hvor jeg sier noe til han på hans språk... Tenker på å få noen andre til å hjelpe meg å formulere noe da, og øve på uttalelsen, uten at han vet det selvfølgelig. Tror han og familien hans kommer til å synes det er veldig morsomt=) Bar håper jeg får det til! Kanskje putte inn bilder av oss i den filmen også...hm Mye man kan gjøre da, om man er litt kreativ...
Phaedra Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Jeg tenkte å ta med barna hans ihvertfall. Hvor godt det føles at de vil ha meg som en del av familien, og hvordan jeg gleder meg til å delta i livene deres og se hvordan de vokser opp (og spesielt den første ordentlige kjæresten de kommer hjem med ) Ellers blir det litt til familien hans og litt til familien min, men mest i humoristisk sammenheng Og resten av talen blir til min bedre halvdel - fine øyeblikk vi hadde sammen, da vi møttes, hvordan jeg har lært meg å sette pris på de "sære" sidene hans, og hva jeg ser fram til å gjøre med ham i framtiden og resten av livet (blant annet stifte familie)
samie Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 Jeg har tenkt å holde tale. Vet at dette kommer til å bli veeeldig følelsesladet men tenker at dette uansett er dagen for å vise følelser. Kan nevne i korte trekk hva jeg vil ha med i talen; Fortelle hva som er så fantastisk ved han og hva jeg falt for Hvor tålmodig og flink han er med barna. Hvordan han med sitt gode humør og glimt i øyet klarer å få meg i "opp" igjen på et øyeblikk, etter en slitsom og lei dag på jobben. At jeg fortsatt etter 11 år kjenner pirringen og forelskelsen når jeg ser på han At vi er sjelevenner, med eksempler fra hvordan vi kan sitte å se på TV og en av oss plutselig spør om noe ,hvor den andre tenker på akkurat det samme. Skummelt det der hvordan vi føler åssen den andre har det og tenker. Hvilken klippe han var i mitt liv da jeg sjokkerende mistet min pappa da jeg var 24 år. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten min kjære Hvordan han oppriktig føler min sorg, som da jeg mistet hesten min i en uventet ulykke og han gråtende fortalte faren sin hvor urettferdig han syns det var. Han viste hvor mye hun betydde for meg. Dette til tross for hvor lei han var all tiden jeg brukte på henne. HVILKEN MANN!!! Ellers kommer jeg til å si noen fine ord til min forlover som jeg er så glad i og til familen hans som også er noen fantastiske mennesker. I korte trekk... he he... Vel, ble nok litt mer, men har så mye fint å si om han
Hanselot Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å klare å holde en tale til min kjære i bryllupet. det blir for følsomt.... SÅ jeg vurderer å lage en liten film isteden... hvor jeg leser inn talen og kanskje også viser bilder fra tiden vår sammen. :D Hei jeg var i bryllup hos en kamerat, og der hadde bruden laget en powerpointpresentasjon som hun viste frem på storskjerm mens hun satt og gråt. Hun hadde aldri i verden klart å holde tale, og den presentasjonen var nydelig! Så det fins flere måter å gjøre det på.
MiAmore83 Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 Jeg sier til min kjære at han må elske meg mest når jeg fortjener det minst, fordi det er da jeg trenger det mest!
Gjest Gjest_lilo_* Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 Jeg sier til min kjære at han må elske meg mest når jeg fortjener det minst, fordi det er da jeg trenger det mest! Den var fin, og fryktlig sann. Tror jeg må låne den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå