Gjest -Sarah- Skrevet 23. oktober 2008 #1 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det blir første gang jeg er i Trondheim i desember, inntil julaften (hjem til Østlandet). Noen som kan fortelle meg noen julebegivenheter som skjer her i desember? Er Nordre 'julegata'? Noe julemarked? Juletrelys-tenning? Har lyst å få mest mulig julestemning i denne byen Tøm dere for info :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. oktober 2008 #2 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kanskje du finner noe av interesse her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. oktober 2008 #3 Del Skrevet 23. oktober 2008 Julegrana på Torvet tennes forøvrig søndag 30.november kl 17. Håper du får en fin førjulstid i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. oktober 2008 #4 Del Skrevet 24. oktober 2008 På Midtbyen pleier det også å stå en del info om forskjellige arrangementer i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #5 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du kan sjekke konsertprogrammet i Nidarosdomen. Mange julekonserter som ikke koster skjorta som er med på å få meg i julestemning hvert år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2008 #6 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vår Frues Kirke skal sikkert også ha julekonserter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #7 Del Skrevet 24. oktober 2008 Og sikkert mange andre kirker og;) Jeg bare pusher Nidarosdomen fordi jeg kjenner mange som skal opptre der i jula hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2008 #8 Del Skrevet 24. oktober 2008 Julekonserte i Domkirka er jo noe helt spesielt da. Det blir en helt egen stemning i den kirka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #9 Del Skrevet 24. oktober 2008 Herlig akustikk! Skal på konsert der 4.juledag og gleder meg som en gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2008 #10 Del Skrevet 24. oktober 2008 Herlig akustikk! Skal på konsert der 4.juledag og gleder meg som en gal! Hvem har konsert der da? Føler meg fristet til å oppleve konsert der igjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #11 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nidarosdomens Jentekor:) har vært der hvert år i 8 år og det blir ikke jul uten...De er utrolig flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2008 #12 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den må jeg vurdere seriøst ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #13 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Si fra du, og vit at jeg kommer til å granske alle i publikummet og lure på hvem av dem som er deg edit:skriveleif, skrivelaif Endret 24. oktober 2008 av LanaLane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2008 #14 Del Skrevet 24. oktober 2008 Skal huske på det... Jeg lurer sikkert like mye på hvem som er deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 25. oktober 2008 #15 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg vil anbefale Luciakonserten den 13 desember i Vår Frue kirke i midtbyen! Dens starter litt over klokken 07:00 om morgenen tror jeg og er helt herlig. Jeg gråt store deler av konserten i fjor og hadde konstant gåsehud den timen det varte. Var ny-gravid og forventningsfull....og de tente lysene, luciatoget med barn og de nydelige sangene var helt herlig. Det er Cantus som synger sammen med barn fra en skole i Trondheim (uten at jeg husker hvilken) ANBEFALES!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 25. oktober 2008 #16 Del Skrevet 25. oktober 2008 Åh, cantus er kjempeflinke! Dessverre er jeg ikke i Trondheim før nærmere julaften så jeg får ikke dratt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå