Gå til innhold

liker sm, normalt?

Fremhevede innlegg

Gjest cybergirl
Skrevet

Liker menn som behandler meg dirty, er det bare meg som liker sånn eller flere her? Ser bare ikke for meg å være med en snill type "kom la oss legge oss litt i sengen og være romantiske". Neidaa. Må være at han dytter meg ned i sengen, dasker meg her og der mens han tar meg bakfra, presser brutalt k**** inn og ut og behandler meg nedlatende.

Hvorfor liker jeg egentlig å bli behandlet dårlig? Er sånn at dersom mannen ser bra ut så godtar jeg nesten alt, er de stygge så kunne jeg aldri funnet meg i det. Noen gode meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert normalt, men hvorfor har utseendet noe å si i denne settingen?

Skrevet

Jeg tror ikke at kvinner som tenner på at mennene er romantiske og forsiktige heller gjør det med "stygge" menn, så..

Gjest cybergirl
Skrevet
Sikkert normalt, men hvorfor har utseendet noe å si i denne settingen?

det vet jeg ikke...det er bare sånn.

Skrevet

Det er aa behandle deg daarlig utfra hvem sin definisjon? Meg bekjent finnes det ingen universal sannhet for hvordan man skal behandle en kvinne (bortsett fra misbruk, selvsagt).

Det du liker er helt naturlig, normalt og skjer nok i ganske mange flere soverom enn du tror :)

Selv er jeg ikke helt slik du beskriver, liker ikke aa bli behandlet saa veldig roeft. Vanligvis liker jeg aa vaere den dominante.

Skrevet

Lærte i dag av Fluffie at jeg liker lett BDSM :duskedame:

Ref: Må være at han dytter meg ned i sengen, dasker meg her og der mens han tar meg bakfra, presser brutalt k**** inn og ut og behandler meg nedlatende.

Liker alt helt til nedlatende. Ikke så mye dask, litt, bare litt.

Lena

Gjest cybergirl
Skrevet
Det er aa behandle deg daarlig utfra hvem sin definisjon? Meg bekjent finnes det ingen universal sannhet for hvordan man skal behandle en kvinne (bortsett fra misbruk, selvsagt).

Det du liker er helt naturlig, normalt og skjer nok i ganske mange flere soverom enn du tror :)

Selv er jeg ikke helt slik du beskriver, liker ikke aa bli behandlet saa veldig roeft. Vanligvis liker jeg aa vaere den dominante.

det var godt å høre :) nå føler jeg meg mer normal. Synes egentlig det finnes flere pingle menn enn røffe for tiden. Noen som vet om noen internettsider for treff av sånne menn?

Skrevet
Ref: Må være at han dytter meg ned i sengen, dasker meg her og der mens han tar meg bakfra, presser brutalt k**** inn og ut og behandler meg nedlatende.

Liker alt helt til nedlatende. Ikke så mye dask, litt, bare litt.

Lena

Enig med deg.

Skrevet

smil.no er en egen bdsm side, der du kan ha profil, chatte, dele tanker og møte folk :) Vet at eroschat har en egen chat for de som liker bdsm.

Jeg liker bdsm, og da mer sm siden. Har likt det siden jeg var knøttliten, men er vel de siste 4 årene jeg virkelig har skjønt hva det går ut på :) Du er absolutt ikke alene, noen liker det enda hardere enn deg og noen litt mykere. Det viktigste er tillit.

Skrevet
det var godt å høre :) nå føler jeg meg mer normal.

Puhh! for en lettelse det må være!

Skrevet

Liker dette jeg også, men har bare opplevd en som følte seg komfortabel med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...