Kaffekoppen Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg ser etter et krumkakejern til julebaksten og jeg kom over dette jernet fra Cloer. Har noen erfaring med dette merket? Og vet noen hvilket mønster det blir på krumkakene?
Antoinette Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Cloer lager hvertfall utmerkede vaffeljern. Når det gjelder mønster så er det vel heller usikkert om en tyskprodusert jern har det tradisjonelle norske mønsteret.
Gjest AnneShirley Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kjøpte dette til mannen for et par år siden etter å ha hørt han legge ut om at det ikke ble jul uten krumkaker. (det står fremdeles urør i skapet, så åpenbart blir det litt jul uten krumkaker likevel ) Jeg kan se etter hva slags mønster vårt har når jeg kommer hjem, men jeg tror det var ganske tradisjonelt.
Antoinette Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Krumkaker er jo nydelig :-) blir ikke jul uten her hvertfall.
Kaffekoppen Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kan se etter hva slags mønster vårt har når jeg kommer hjem, men jeg tror det var ganske tradisjonelt. Det hadde vært fint! En oppskrift trenger jeg visst også. Har noen en å dele?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå