Gjest Gjest_tbl_* Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Mannen min fyller 41 på lørdag, og jeg vil veldig gjerne finne på noe koselig for ham. Han ønsker at vi skal gjøre noe,bare vi to, men jeg har fått helt hjernteppe!!! Hver gang jeg tenker på alternativer, stopper blodtilførselen til hjernen, rett og slett!! => Vi bor i Oslo, og jeg har reservert et bord Hos Thea klokken 21.00. Men hva med før dette tidspunktet? vi har barnevakt fra klokken 17.00, og det hadde vært koselig å kunne utnytte barnefri-tiden maksimalt! => forslag mottas med stooor takk!! Klemmeklem
Lissi Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Hva med kino, konsert, stand up show? Hvorfor ikke spise litt tidligere for så å gå på noe av dette etterpå? Hva med en dobbelmassasje først da? Vet de tilbyr det i Oslo. Det er jo romantisk og koselig
MiAmore83 Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 trenger det å være romantisk, eller kan du benytte denne anledningen til å gi han en uforglemmelig opplevelse? Min kjære finn tandemhopp i sin 40års gave! Han var førstemann ut, jeg hoppet etterpå. Fantastisk gøy, og en "once in a lifetime" opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå