Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Pga. mistanke om at mannen min går bak ryggen min, har jeg søkt gjennom filene på datamaskinen vår, og funnet ut at han har en hemmelig msn-konto. Jeg håper at dere som er kyndige på data kan hjelpe meg litt. Under kontoen hans på hver enkelt windows-live contact fil står det tre datoer: endret dato, opprettet dato og lastet dato. Hva menes med dette? Og hva er disse filene, er det kontakter som er lagt til msn kontoen? Det står ikke noe ekstakt personnavn på filene men mange tall og bokstaver. Dette er noe jeg må finne ut av. Han selv blånekter og sier at denne msn kontoen er deaktivert og er fra lang tid tilbake. Men jeg ser jo at under filene på endret dato og opprettet dato står det ulike datoer i august i år. dvs. for to måneder siden... Han sa også at han disse datoene muligens har vært inne på siden og sjekket om den var deaktivert, og at det var den...
hilde1 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 uff,denne følelsen har jeg hatt selv også, og hadde desverre rett.. håper du tar feil i din mistanke da endret dato er jo når denne filen sist ble endret, og oprettet når den ble laget, og sist lastet eg når den sist ble åpnet. Jeg vet ikke helt hva disse filene er siden det ikke står noe mer om dem.. greier du å åpne dem eller noe? var kanskje ikke så mye hjelp dette, men håper du finner utav det, og at det ikke er noe å være redd for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå