Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Da kommer det enda en tråd om parfyme. Jeg synes det er mere interessangt å vite hvilke parfymer folk bruker, enn hva man har. Jeg har mange parfymer stående som jeg ikke bruker lengre, men som står der med sine minner tilbake. Det jeg bruker nå er: Hypnose fra Lancome She fra Armani Hypnotic Poison fra Dior Nina fra Nina Ricci Flowerbomb fra V&R Coco Mademoiselle fra Chanel Ja det er endel forskjellige, å jeg liker de søte jeg vet.
Gjest Deception Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vet ikke hvor mange parfymer jeg har stående i skapet; det er rundt 35-40 stk, men til mitt forsvar må jeg få si at jeg knapt har kjøpt parfymer de siste årene. Jeg har etterhvert utviklet en veldig følsom nese, og mye av det jeg har stående, blir knapt brukt. De jeg kommer på som jeg bruker regelmessig, er: Clean Shower Fresh Clean Fresh Laundry DKNY Woman Paul Smith Extreme Prada Infusion d'Iris D&G Feminine Bvlgari Black Bvlgari Omnia Allessandro dell'Acqua Armani Code Donna Karan Cashmere Mist YSL Nu Narciso Rodriguez For Her Det var i grunnen det meste, tror jeg. Ja, og jeg har en liten decant av The Different Company Bois d'Iris, og bruker den ved spesielle anledninger.
Gjest Ansjoni Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 De duftene jeg bruker om dagen er stort sett: Kenneth Cole - Black Thierry Mugler - Angel Thierry Mugler- Alien Givenchy - Ange ou Démon Guerlain - L'Instant de Guerlain Salvatore Ferragamo - F Alfred Sung - Shi DKNY - Be delicious DKNY - Red delicious Liker de øverste best, har en ting for litt tunge, krydrede dufter. No. 4 er favoritten for tiden.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Bruker -JPG Classique -Chanel chance - Hugo Boss deep red De her bruker jeg nå.
Gjest Raptuza Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Britney Spears Fantasy Body Shops Woody Sandalwood Yves Rocher Vie Privee Laura Biagotti Venezia Kecofa Pianissimo Fleur de Sante Autumn
Jean Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Nu i helgen har jag brukat tre olika (olika dagar givetvis): L Ártisan Tea For Two (ihop med Lush Karmakroppskräm) Lancome Miracle samt Lolita Lempicka MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Rexina Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke forferdelig mange parfymer, kanskje 6-8.. men glemmer helt å bruke de! Kan ikke bruke parfyme på den jobben jeg har! Men de jeg elsker er: * CK Euphoria * CK Escape * Lolita Lempicka * Clean warm cotton (akkurat bestilt)
Gjest Sisu Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Har flere i skapet, men de jeg varierer mellom er *DKNY Be Delicious *JPG Classic *Armani Mania
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Bytter på disse: Ralph Lauren Ralph Ralph Lauren Rocks Lacoste Dream of pink J-Lo Deseo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå