Gå til innhold

er litt skuffet over forloveren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere nevnt min noe uinterresserte forlover her inne. Nå er det bare 2mnd igjen til bryllupet og jeg ville gjerne diskutere et par småting med min forlover. MEn hver gang jeg bringer opp temaet så snakker hun kun om den fine kjolen hun har fått sydd og hvor fin hun blir. Greit nok det, jeg vil jo hun skal være fin-ikke misforstå meg. Men hun hører aldri på meg!! Jeg har i det hele tatt nesten ikke snakket om bryllupet til henne fordi hun er ikke interressert. Men jeg hadde trodd at nå når det er så kort tid igjen så ville hun kanskje engasjere seg bare litt iallfall. Jeg er veldig skuffet over at hun er så lite med. Hadde håpt å få noen ideer fra henne om hvordan vi kan gjøre ting men nei...

Jeg er litt lei meg og frustrert. Ikke kan jeg bytte forlover heller for det har jeg ikke samvittighet til.

Huff dette ble litt mye klaging men måtte bare få det ut.

Jeg må vel bare satse på at hun helst vil utelates fra alt foruten det å få være litt midtpunkt sammen med oss på dagen..?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det var trist å høre! Slik skal jo ikke en forlover oppføre seg - fy, fy!!!

Jeg regner med at du har valgt en som du kjenner godt og har vært venninne med over en lang tid. Har hun vist slike tendenser før - at hun er veldig opptatt av seg selv? Fryktet du at dette kunne skje på forhånd?

Det beste med dette er å snakke med henne om det. Vet at dette kan være veldig vanskelig - og jeg er personlig ikke særlig flink til å si i fra om slike ting. Lar det liksom skure og gå. MEN - dette er din store dag, og dine store forberedelser. Hun er valgt som forlover, og en forlover skal være der for bruden.

Vær ærlig og si hva som plager deg. Si at du virkelig trenger noen å støtte deg til og som kan hjelpe deg med råd og vink. Hvis du sier at det betyr veldig mye for deg, kan hun vel ikke fortsette slik som hun har gjort? Ellers er hun en merkelig venninne...

Gjest Anonymous
Skrevet

Forstår akkurat hvordan du har det. Min forlover er også totalt uintererssert. Jeg føler at jeg maser på henne hver gang jeg snakker om bryllupet (og det gjør jeg ganske sjelden). Jeg gifter meg i juni, og nå har hun bestemt seg for å reise en måned til USA rett før bryllupet (kommer hjem 3-4 dager før bryllupet). Har begynt å angre på forlovervalget. Vet ikke om det er så mye vi kan gjøre Viwi, men jeg har i allefall ikke tenkt å la henne være veldig i fokus på bryllupsdagen. Lykke til!

Skrevet

Til Anni!

Det som jeg reagert mest på var ikke nødvendigvis at forloveren ikke gjorde så mye, men at hun var mer opptatt av seg selv og var avvisende i forhold til bruden. Det er jo ikke noe særlig.

Det er jo støtten fra forloveren som er viktigst, ikke alle de praktiske tingene!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Anni!

Nå skal jeg ikke gifte meg, så det kan være derfor jeg synest det virker som det forventes litt mye av omgivelsene.icon_smile.gif Men jeg har altså vært forlover, og selv om hun ikke forventa at jeg skulle gjøre noe annet enn å møte opp på dagen. Så var jeg med når hun skulle prøve kjole. Hjalp henne med å pakke opp gaver dagen før bryllupet. Det gjorde jeg fordi det var morsomt, fordi hun spurte, og fordi vi er venninner. Skulle da bare mangle.

Du skreiv at du valgte din forlover fordi hun var din beste venninne og som alltid ville stille opp for deg.

Sånn som jeg forstod hun som skreiv innlegget er det vel det hun er skuffa over. At hun ikke er intressert i å være med på de minste ting. At hun rett og slett ikke er er som en god venninne forlover eller ikke. Så jeg kan absolutt forstå at hun blir skuffa. Det beste er nok å snakke med venninnen om det. Selv om det kan bli litt ekkelt.

-Mia-

Gjest Anonymous
Skrevet

Ho,Ho Anni, ja jeg skjønner hva du mener. For en del år siden var det ei god venninne av meg som skulle gifte seg. Jeg var ikke forloveren hennes. Men der var det bryllup hele tiden. Var det ikke det ene så var det det andre. Ble nesten sånn at jeg satt og gjespa når hun prata. Var liksom KUN henne og hennes bryllup det gjalt. Men hun er nok litt sånn da. Året etter når det var seperasjon så var det KUN det det gjaldt....

Dette var nok litt sidespor fra det opprinnelige innlegget. Men er enig med det som Anni skriver. Om hun endrer væremåte, så er det absolutt ett problem.

Det ordner seg nok.

-Mia-

Skrevet

Til Anni:

For det første så har jeg kjent min forlover i MANGE år og hun har alltid stilt opp før.

Og ikke har jeg store forventninger til henne heller. Men når hun tross alt skal være med den dagen er det jo fint om hun interesserer seg litt for hva som skal foregå. Jeg har ikke bedt henne om en eneste ting. Det jeg har prøvd å komme til ordet for å si har med selve dagen å gjøre. (Når vi skal til frisør og fotografering og sånn.)

Men hun vil jo ikke engang høre på meg så da er jeg like langt.

MAn kan vel si at endringen i hennes væremåte kom med spm om å være forlover. Etter det har hun vært totalt uinteressert. Kanskje hun er misunnelig? JA ikke vet jeg...12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...