Gå til innhold

Hvilke nyheter ser du?

16 stemmer

1. 1. Hvilke nyheter ser du?

• NRK
      8
    • TV2
      6
    • TvNorge
      1
    • CNN
      0
    • SkyNews
      0
    • Andre kanaler
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kanal bruker du i hovedsak for å se nyheter?

Jeg er litt gamlis, og liker NRK. Ser gjerne Dagsrevyen, men tidspunktet passer meg dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er litt gamlis, og liker NRK. Ser gjerne Dagsrevyen, men tidspunktet passer meg dårlig.

Samme her!

Skrevet

Jeg liker også Dagsrevyen, selv det skjer mye i huset på den tiden. Dessuten prøver jeg å få med meg kveldsnytt også.

Skrevet

Nrk og Dagsrevyen her også. Følger gjerne også med på nyhetene på BBC. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ser gjerne flere nyhetssendinger, men siden jeg ikke har TV blir det lenge mellom hver gang. Foretrekker NRK.

Skrevet

Siden jeg aldri er hjemme på samme tidspunkter hver dag/kveld fortrekker jeg å se BBC.

Hvis det skjer noe spesielt her til lands som er løpende slik at nettavis ikke blir dekkende, ser jeg TV2 nyhetskanalen.

Skrevet

Tar opp Dagsrevyen hver dag på NRK og ser når jeg har tid:)

Skrevet

ser veldig skjeldent nyheter, men som oftest blir det sendingen mellom CSI og CSI på tirsdager eller CSI og Special Victims Unit på onsdager.

Skrevet

Det er ikke hver dag jeg ser på nyhetene. De dagene jeg gjør det pleier det å bli ni-nyhetene på tv2.

Skrevet

Jeg ser både på NRK og TV2.

Skrevet

Når jeg en sjelden gang ser TV ,ser jeg stort sett TV2 og TVNorge, og da blir også nyheten en naturlig på disse kanalene en naturlig del av TV-kvelden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...