Mariblom Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 For noen år siden var det et program på TV2 (tror jeg), med samme type konsept som Idol. Bare at her var det to vinnere som skulle få hovedrollene i en film. Det var først audition, så var det delfinaler og finaler osv. Deltakerne fikk ulike skuespillerutfordringer, og en gang skulle blant annet guttene spille en scene fra en av Elling-filmene. Såvidt jeg kan huske ble det kåret to vinnere (en gutt og en jente), men noen film har jeg aldri sett noe til... Ble det ikke noe av eller hva? Husker ikke hva filmen skulle hete.
Fat Sally Lee Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Tror det het "Filmstjerne" vinnerne fikk spille i filmen Kalde Føtter. Rett på meg hvis jeg tar feil
Gjest LanaLane Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 ja, det stemmer. Men for en premie....den filmen er en av de verste jeg noen gang har sett
Christal Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Var det ikke han som spiller Storm i Hotell Cæsar og hun som spiller Liv som vant den konkurransen? :klø: eller var de to med der? Husker ikke helt, men det er noe med Storm og Liv som sier meg at de var med på den Filmstjerne på tv2.. Nå søkte jeg litt på nettet og fant ut at det var Storm og Liv som vant, jakten på en cæsarstjerne på tv2. Den husker ikke jeg Endret 23. oktober 2008 av Christal
Gjest LanaLane Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Nei, det var vel Jakten på en Cæsar-stjerne? Eller noe...
Christal Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Nei, det var vel Jakten på en Cæsar-stjerne? Eller noe... Det var det. Var inne å endret litt på innlegget nå.. måtte søke på nettet.. O hail to wikipedia
fuerza Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 De som var med i cæsarstjerne fikk iallefall mye mer valuta for premien enn de som spilte i kalde føtter. De husker jeg knapt hvem er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå