Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg så på boliger til salgs for å få interiørtips på Finn.no, og kom over en annonse med et "interresant" bilde. (Finnkode:15231288.) I et rom i var det et keyboard, to høytalere (oppå noen snodige klosser), en data. Normalt... Men se på hylla over dataen. To innrammede avisutklipp. En forside fra VG og en tosiders med den store overskriften "sjokkvideo". Hvem rammer inn sånnt, og ikke minst hvem gjemmer det ikke vekk når det skal tas bilder til boligannonse?
Lise_ Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 jeg så det.. merkelige greier. Får ikke helt med meg hva som står på den VG siden. "slik vokten"????? :klø:
Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Dette var en uforståelig tråd. Forsto verken hovedinnlegget eller svaret som kom etterpå.
Batteri Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg likte denne overskriften jeg : Trivelig leilighet med god standard på Kalvskinnet Integrerte hvitevarer på kjøkken fra Miele. Hva i all verden, liksom? Ellers vil jeg tippe at det er TS som skal selge, og vil ha litt ekstra PR. Eventuelt at den som bor der er med i avisutklippene på hylla, og vil skryte litt.
Zzyzx Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Dette var en uforståelig tråd. Forsto verken hovedinnlegget eller svaret som kom etterpå. Hvios du bruker Finn-koden som er oppgitt i hovedinnlegget så får du fram denne annonsen: http://www.finn.no/finn/realestate/object?...amp;WT.svl=Link Bedre nå?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg likte denne overskriften jeg : Trivelig leilighet med god standard på Kalvskinnet Integrerte hvitevarer på kjøkken fra Miele. Hva i all verden, liksom? Ellers vil jeg tippe at det er TS som skal selge, og vil ha litt ekstra PR. Eventuelt at den som bor der er med i avisutklippene på hylla, og vil skryte litt. Eller han er journalisten/fotografen som står bak avisartiklene og vil skryte litt.
Gjest Marlo Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg så på boliger til salgs for å få interiørtips på Finn.no, og kom over en annonse med et "interresant" bilde. (Finnkode:15231288.) I et rom i var det et keyboard, to høytalere (oppå noen snodige klosser), en data. Normalt... Men se på hylla over dataen. To innrammede avisutklipp. En forside fra VG og en tosiders med den store overskriften "sjokkvideo". Hvem rammer inn sånnt, og ikke minst hvem gjemmer det ikke vekk når det skal tas bilder til boligannonse? Ser ikke problemet med at noen rammer inn noe slikt. Jeg klipper ut ting fra aviser o.l. om det er noe jeg har vært med på, skrevet eller lignende, og ja, jeg rammer det inn om det er noe jeg ønsker.
Lise_ Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg likte denne overskriften jeg : Trivelig leilighet med god standard på Kalvskinnet Integrerte hvitevarer på kjøkken fra Miele. Hva i all verden, liksom? Ellers vil jeg tippe at det er TS som skal selge, og vil ha litt ekstra PR. Eventuelt at den som bor der er med i avisutklippene på hylla, og vil skryte litt. Kanskje det Endret 23. oktober 2008 av Lise_
Gjest Tanita Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Kanskje det er et salgstriks! Neida, men ser egentlig ikke problemet. Jeg syns det er mye verre med de som tar bilder av rotete hjem med familiebilder oppe på veggene.
Mischa Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Åh jeg er så nysgjerrig.. sikkert en logisk forklaring, men jeg lurer nå likevel
Gjest Skinner Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Åh jeg er så nysgjerrig.. sikkert en logisk forklaring, men jeg lurer nå likevel Kunne vært denne saken:p http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=241938
Gjest Gjest_Årolilja_* Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 Dette kunne vært saken fra førstesiden egentlig, hi hi:) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=226378
Gjest Purple Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Det er sikkert avissaker de har vært med i. Mange som rammer inn sånt.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #14 Skrevet 23. oktober 2008 Nå ble jeg og nysgjerrig! Det er sikkert avissaker de har vært med i. Mange som rammer inn sånt. Men "Sjokkvideo" med stor skrift tyder ikke på en gladsak, derfor er det ikke sjakktrekk å ta det med i et salgsannonsebilde...
Mischa Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 Kunne vært denne saken:p http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=241938 Er nok den ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå