Gå til innhold

For stort?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som har en 26cm lang penis :O Har spurt han og sett han i dusjen (ikke spør hvorfor) og han sier selv det har blitt ett problem for han.

Jeg vet det er utrolig mange tråder som handler om penis størrelse men er det noen som hadde likt ett samleie med noe så stort?

Kan vell godt forstå at mange jenter/kvinner ville blitt opphisset av synet men det og gjennomføre er vell noe annet?

Må påpeke at jeg selv er helt normal og føler meg som en fyrstikk ved siden av en tømmerstokk xD (ikke at det byr på noen problemer for meg) ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest cybergirl
Skrevet
Jeg har en kompis som har en 26cm lang penis :O Har spurt han og sett han i dusjen (ikke spør hvorfor) og han sier selv det har blitt ett problem for han.

Jeg vet det er utrolig mange tråder som handler om penis størrelse men er det noen som hadde likt ett samleie med noe så stort?

Kan vell godt forstå at mange jenter/kvinner ville blitt opphisset av synet men det og gjennomføre er vell noe annet?

Må påpeke at jeg selv er helt normal og føler meg som en fyrstikk ved siden av en tømmerstokk xD (ikke at det byr på noen problemer for meg) ;)

1. JA

2. NEI

Skrevet

det er sikkert stort, men kan det være noe problem om man bare blir våt nok ? eventuelt glidekrem ? :)

Skrevet

Sorry, men hvorfor har du egentlig sett han i dusjen?

Skrevet

Du er ny her på kvinneguiden skjønner jeg... Det er nok aldri for stort, selvom det gjør vondt. Er du er liten kan det også gå, men da må du finne deg i at du er en mindreverdig og at sexen aldri blir like bra for henne som med en stor. :)

Skrevet

Jeg la merke til det i dusjen fordi det er umulig å ikke legge merke til xD

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

For noen kvinner kan dette være stort, men med tålmodighet og kanskje litt gildekrem vil de fleste få det til. En kvinnes vagina er rimelig elastisk og er bygd for å tåle store påkjenninger.

Skrevet
For noen kvinner kan dette være stort, men med tålmodighet og kanskje litt gildekrem vil de fleste få det til. En kvinnes vagina er rimelig elastisk og er bygd for å tåle store påkjenninger.

Joda, i bredden. Men jeg faar i alle fall ikke saa mye mer enn 15cm i lengde inn.

Skrevet
Joda, i bredden. Men jeg faar i alle fall ikke saa mye mer enn 15cm i lengde inn.

Enig med du....

En vagina kan strekkes i bredden, men lendgen er som den er.. Vi er alle forskjellige, noen dypere enn andre...Eller? *gi gjerne lyd dersom jeg har gått glipp av noe her*

Med mindre du er åpen for å prøve andre innganger da så er det nok ikke så mye å gjøre med det...

Skrevet (endret)
Du er ny her på kvinneguiden skjønner jeg... Det er nok aldri for stort, selvom det gjør vondt. Er du er liten kan det også gå, men da må du finne deg i at du er en mindreverdig og at sexen aldri blir like bra for henne som med en stor. :)

Ikke dra alle kg'ere over samme kam da

Jeg la merke til det i dusjen fordi det er umulig å ikke legge merke til xD

Den var erigert i dusjen?

Endret av Hinata
Skrevet
Ikke dra alle kg'ere over samme kam da

Den var erigert i dusjen?

Nei xD Men den var nok lenger enn en vanlig penis erigert der den hang:P Kom innpå temaet engang og jeg spurte han. Fordi han er en god venn av meg og så ut til å være like flau over det som han var stolt regner jeg med at han fortalte sannheten. Men man vet jo aldri. Da kan jo spørsmålet bli mer hypotetisk sett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...