Gå til innhold

lånehjelp gjennom/ hos sosialkontor

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om man kan få lån gjennom eller hos sosialkontoret?

Jeg skylder ca 20.000 i husleie da jeg har mistet mitt arbeid pga sykdom (depresjon).

Jeg er ikke i stand til å få en ny jobb før jeg har fått ryddet litt opp i livet mitt.

Pga dette har jeg havnet litt bakpå med husleie... Jeg får ikke lån i banken og har ikke muligheter til å låne dette privat.

er det noen som vet om sosialkontoret kan stille opp på noen måter hær?

(om jeg ikke får betalt utestående til huseier snarest blir jeg kastet ut og det er noe jeg virkelig ikke greier akkurat nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det noen som vet om man kan få lån gjennom eller hos sosialkontoret?

Jeg skylder ca 20.000 i husleie da jeg har mistet mitt arbeid pga sykdom (depresjon).

Jeg er ikke i stand til å få en ny jobb før jeg har fått ryddet litt opp i livet mitt.

Pga dette har jeg havnet litt bakpå med husleie... Jeg får ikke lån i banken og har ikke muligheter til å låne dette privat.

er det noen som vet om sosialkontoret kan stille opp på noen måter hær?

(om jeg ikke får betalt utestående til huseier snarest blir jeg kastet ut og det er noe jeg virkelig ikke greier akkurat nå)

Heia,de MÅ hjelpe deg så ring å få time,ta med alt av papirer så ordner du det.Jo før jo bedre.Blir du kasta ut så må de jo hjelpe deg med enda mere så skal ikke være noe problem.

Skrevet
Heia,de MÅ hjelpe deg så ring å få time,ta med alt av papirer så ordner du det.Jo før jo bedre.Blir du kasta ut så må de jo hjelpe deg med enda mere så skal ikke være noe problem.

Så enkelt var det nok ikke.

Hadde time i dag og fikk både gode og dårlige nyheter...

De kan hjelpe meg meg litt av leia, mest sannsynlig, men ... Fikk fortsatt til svar at "det er vel ingen krise om dere må finne en ny plass å bo".....

Ikke akkurat det jeg trengte nå, men vi får se...

Krysser fingrene for at vi får bo der vi bor nå!

Skrevet

Jeg mener sosialkontoret ikke kan hjelpe til med gjeld?

Skrevet
Jeg mener sosialkontoret ikke kan hjelpe til med gjeld?

Men det er vel ikke gjeld det er snakk om her?

Skrevet

De kan hjelpe til med gjeld, iallefall hjelpe deg med å stoppe ting, gi masse gode råd etc.

Jeg hadde pga min eks, masse inkassoer på strømregningen som fortsatt sto i mitt navn (ingen grunn til å ta den diskusjonen - jeg var ung og dum). Sosialen betalte ned hele regningen og jeg måtte betale tilbake til dem igjen når jeg fikk råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...