Gå til innhold

Piercing i brystvortene

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har lest i flere tråder her at om man som jente får seg piercing i brystvortene, så kan man faktisk se (om man ser veldig nøye etter) at det brystet med piercingen i er littegrann større enn det uten. Er det da selve brystvorten, eller hele brystet som blir litt større? Og hva er egentlig grunnen? Tenker på å få meg slike, så derfor jeg lurer... :o)

Takknemlig for alle svar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kommer av at brystvorten med piercing er konstant stiv, og da blir brystvorta større, eller noe i den duren. det er derfor de anbefaler og pierce begge samtidig.

Endret av sebra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har piercing i ene og kan ikke si at jeg har merket forskjell... brystvorta er litt større, men den er ikke konstant stiv slik som påstått over her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvorta forandrer seg så jeg ville tatt i begge hvis du først skal ta!!Har hatt venniner som har hatt i kun den ene og det er ikke mye fint for de blir ganske så ulike er min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ingen forskjell. Og brystvorta er ikke konstant stiv, men den vil se marginalt større ut fordi det går en ring gjennom. Ikke noe man ser gjennom klær uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!

Jo, tenkte på å ta i begge, må bare manne meg opp... og spare penger til bybesøk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var stikk motsatt.. :fnise: Jeg skal aldri mer ha piercing for å si det sånn :ler: Men man har jo forskjellig smerteterskel :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.... nå når jeg tenkte at "dette vil ikke bli noe problem!"...

Men et spørsmål til bare, til dere som har piercingen? Hun som jobber på Witchy-Bitchy i Bergen sa at for å slippe å dra tilbake til byen igjen etter tre uker, kunne jeg få med meg smykke og bytte det selv etter 3 uker. De andre piercingene mine har jo ikke jeg turt å bytte selv før det gikk et år.... Så da, gror det fort igjen om man ikke klarer å sette inn det nye smykket? Og er det vanskelig å sette inn nytt? Har man mange timene på seg, liksom? Og et til .o) : gjør det vondt å bytte smykke, sånn i forhold til at det ikke er ferdiggrodd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kun i den ene og ser ikke noe forskjell på størrelsen av brystvortene. Når jeg tar ut stanga er det bare to små kull i sidene som er forskjellen.

Til det siste spørsmålet. Den stanga du får i når du tar piercingen er litt lenger enn det du trenger senere. Dette fordi det skal være plass til at br.vorta kan hovne opp osv. Jeg hadde den første stanga i ca et år. Plaget meg ikke at det var god plass.. Jeg husker ikke helt hvor lang tid det tok før jeg tok den ut for å så ta den i igjen første gangen. Men det er nok lurt å vente til det har roa seg og ikke er ømt iallefall. Du må nesten se det litt an. Også nå har jeg en stang som nok er litt i lengste laget. Men jeg trives med det.. Da er det god plass slik at br.vorta ikke nødvendigvis må være stiv hele tiden. Selv om det kanskje ser litt penere ut med kortere stang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Cowgirl22 :o)

Hun som kan pierce meg vil absolutt bruke ring, da... selv om jeg vil ha stang. Hun sier det er så mye bedre for rensingen at det er en ring, fordi man da kan snurre hele greien rundt, liksom...

...kanskje jeg skal gå til noen andre, må jo uansett reise inn til byen :o)

Takk for gode svar allesammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke stang i begynnelsen, men ring.. vet ikke hvorfor :vetikke:

Jeg hadde den i i noen månder før jeg byttet den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må stangen man får etterpå være bøyd da, slik som ringen? Hvis ikke må det jo gjøre grusomt vondt å bytte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk aldri prøvd med rett stang i brystvorta, men bare med sånne "bananer".. så jeg vet ikke... regner med det kan bli vondt pga at hullet dras i en retning det ikke er vant med da.. Men de som bytter fra stang til ring som ejg vet om ihvertfall har ikke hatt noe vondt.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,vennina mi hadde stenger i begge,rette.Var grisestilig iforhold til ring.Men vil tro det er lurt å ha ring først.Lurt at du tar i begge.Dere er heldige dere som sier det ikke blir forskjell med en, for alle jeg har sett ser helt merklige ut med en, mye større brystvorte.Nesten litt vannskapt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg svarer ikke på spørsmålet ditt akkurat, men ber seg tenke nøye gjennom å få piercet brystvorta.. Vondt, upraktisk, stygt og ikke så lurt med tanke på ødelagte melkeganger og fremtidig amming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Alabama :o)

Alt sammen er gjennomtenkt... vondt er vel bare akkurat når man tar den, mens den gror (såfremt du ikke er max uheldig og får infeksjoner dah). Upraktisk og stygt? Jeg ser det ikke på den måten. Den blir tross alt å sitte et sted hvor man kan skjule den om man vil. Jeg ser ikke helt hvorfor det skal være upraktisk... hvorfor? Jeg ser det heller ikke som stygt. Da hadde jeg jo ikke ville hatt slike.. Og om melkegangene blir ødelagt... absolutt ikke noe problem, ettersom jeg ikke skal ha barn.. det ligger ikke i kortene mine.

Men takk for svaret ditt likevel, fordet om det ikke var akkurat det jeg spurte om :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lamia Lenis

Jeg har i begge, og fikk sånne banan-stenger først. Etter fem uker gikk jeg tilbake til piercer og fikk byttet til rette stenger. Jeg ville ikke gjort det selv, siden jeg ikke har noe erfaring. Tror ikke jeg hadde "fått lov" av piercer heller.

Jeg prøvde å bytte smykkene i nesa selv (bare fordi jeg ville ha noen som så annerledes ut), men det gjorde så vondt så jeg klarte det ikke fort nok. De grodde igjen, og jeg måtte tilbake til piercer og få åpnet dem på nytt. Å åpne igjengrodde hull, er fryktelig vondt!

Alabama: Om det gjør vondt å pierce brystvortene, er veldig individuelt og dessuten uansett en kortvarig smerte. Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor det er upraktisk? At det er stygt er din mening, de som velger å gjøre det synes nok ikke det. Og det ødelegger ikke melkeganger. Blir man gravid, er det bare å ta dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke på spørsmålet ditt akkurat, men ber seg tenke nøye gjennom å få piercet brystvorta.. Vondt, upraktisk, stygt og ikke så lurt med tanke på ødelagte melkeganger og fremtidig amming?

Eller ingen av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...