Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, det var enda ett par som brukte penger på røyk istedetfor barnehage. Forstår dere kjerringer nå at ungene faktisk ikke er ALT her i verden?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, det var enda ett par som brukte penger på røyk istedetfor barnehage. Forstår dere kjerringer nå at ungene faktisk ikke er ALT her i verden? Kryp under sofaen igjen, du.
covergrl Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 når man setter et barn til verden så ER det barnet det VIKTIGESTE i verden.. man har påtatt seg et ansvar som innebærer å ta vare på barnet, gi barnet en trygg og god oppvekst.. klarer man ikke det så får man overgi barnet til noen som klarer å ta vare på det.. det gjelder for hele familien.. har man stiftet familie så må man klare å ivareta den.. hva mener du er det viktigeste i verden?
Gjest TS Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Helt ærlig? Meg selv. Nest viktigst er mannen min. Så barna.
covergrl Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Helt ærlig? Meg selv. Nest viktigst er mannen min. Så barna. jaja.. folk har forskjellige prioriteringer.. jeg har ikke barn selv, men likevell mener jeg at HELE familien er like viktig, jeg som mor,kone og enkelt individ må ta vare på barna, mannen og meg selv like mye hver for seg som samlet.. slik er jeg vant til det fra min familie, og det er dette som blir det rette for meg.. er selvfølgelig viktig at du har det bra, om ikke du har det bra så har ikke familien det bra heller.. men du tok opp at familien på luksusfellen (rettere sagt moren ifølge ditt innlegg) brukte penger på røyk i stedet for barnehage plass, og jeg fikk inntrykk av at du synes det var bra...(?) men hva gjør du med barna mens du og partneren din jobber....`? betaler man ikke barnehage plassen så blir ungene etterhvert kastet ut derfra.. dette var også en familie med stooor hastegjeld, hvordan kan dette være bra for noen? å hele tiden bekymre seg for penger er mildt sagt jævlig! vet ikke om du har opplevd det, men da jeg gikk gjennom en periode med alt for stram økonomi så slet jeg veldig, var konstant bekymret, sov ikke, var stresset og deprimert.. tviler på at noen kan ha det godt når de går gjennom noe slikt.. klarer bare ikke å tro det..
Filur Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg er også megselv nærmest. Men jeg har ihvertfall selvinnsikt nok til ikke å få unger.. Endret 22. oktober 2008 av Filur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå