Eli&Loli Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hei alle jenter (og gutter) på KG! Jeg har fått i "oppgave" av samboer å finne på noe hyggelig vi kan gjøre i helgen. Med helgen mener jeg fra lørdag til søndag(fredag har jeg andre planer..). Forrige helg hadde vi sykletur og ut og spise.. vil gjøre noe annet hyggelig denne helgen. Vi har bil, så avstand er ikke noe problem. :rødme: Vi holder til i oslo. ALLE forslag mottas med stor takk!!
Gjest cybergirl Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hei alle jenter (og gutter) på KG! Jeg har fått i "oppgave" av samboer å finne på noe hyggelig vi kan gjøre i helgen. Med helgen mener jeg fra lørdag til søndag(fredag har jeg andre planer..). Forrige helg hadde vi sykletur og ut og spise.. vil gjøre noe annet hyggelig denne helgen. Vi har bil, så avstand er ikke noe problem. :rødme: Vi holder til i oslo. ALLE forslag mottas med stor takk!! Dere kan jo gå på revy, konsert, teater eller lignende. Kos dere
Gjest Gjest_Erle_* Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Det er masse å finne på... låne hundene til naboen å gå tur i parken, piknik med varme klær og varm kakao, være noens barnevakt, se et teaterstykke dere aldri egentlig kunne tenkt dere, ta en tur i operaen mv.
Eli&Loli Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Takk for svar! Jeg har hund, så hun går vi tur med uansett jeg tenkte kanskje på en biltur eller dra til et sted ikke altfor langt bort? Noen forslag? Føler meg helt ideløs her jeg nå....
Hanselot Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Takk for svar! Jeg har hund, så hun går vi tur med uansett jeg tenkte kanskje på en biltur eller dra til et sted ikke altfor langt bort? Noen forslag? Føler meg helt ideløs her jeg nå.... Ta deg en tur i gruvene i Kongsberg!
Gjest hyggelig Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hva med å lage noe mat sammen? Evt lage en rett hver, og nesten ha en liten konkurranse Jeg og sambo fant to uprøvde bake-oppskrifter for noen dager siden, og bakte hver sin oppskrift side om side på kjøkkenet. Det var veldig koselig og samtidig litt spennende å se hvem sin som ble best Sidene deigene måtte heve, trilles ut og lages, tok det ganske mange timer, og det var jo bare hyggelig det. Etter endt "kamp" tok vi oppvasken ilag og nøt smaken og lukta av gjærbakst i huset:) Anbefales:) Eller dere kan ta på dere litt fine hverdagsklær og gå ut i naturen å ta masse bilder av hverandre. Med litt hjelp av selvutløseren og en fin bakgrunn kan dere få et vakkert bilde av dere begge til å ha på veggen/i album/sende til foreldre etc. Spill et spill! Gå ut på restaurant, gå på pub og spill biljard eller dart. Mange muligheter Endret 23. oktober 2008 av hyggelig
Gjest Wind Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Hva med å lage noe mat sammen? Evt lage en rett hver, og nesten ha en liten konkurranse Jeg og sambo fant to uprøvde bake-oppskrifter for noen dager siden, og bakte hver sin oppskrift side om side på kjøkkenet. Det var veldig koselig og samtidig litt spennende å se hvem sin som ble best Sidene deigene måtte heve, trilles ut og lages, tok det ganske mange timer, og det var jo bare hyggelig det. Etter endt "kamp" tok vi oppvasken ilag og nøt smaken og lukta av gjærbakst i huset:) Anbefales:) Jeg kan ikke dy meg... Hvem sin smakte best?
Gjest hyggelig Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kan ikke dy meg... Hvem sin smakte best? Det ble faktisk hans! Og han er ikke engang noe glad i å bake (imotsetning til meg)! Men jeg skylder på at mitt "verk" gikk inn i ovnen først, og han gjentatte ganger maste på meg om at det måtte bli ferdig snart, fordi hans bakverk ikke kunne stå å heve lenger! Mitt ble dermed liiiittegranne for lite stekt. Hmfr!! Men,men. Jeg satte det i fryseren og har planer om å ettersteke det litt etter tining Men igjen- det var en koselig ettermiddagssyssel! Anbefales
Gjest Wind Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Det ble faktisk hans! Og han er ikke engang noe glad i å bake (imotsetning til meg)! Men jeg skylder på at mitt "verk" gikk inn i ovnen først, og han gjentatte ganger maste på meg om at det måtte bli ferdig snart, fordi hans bakverk ikke kunne stå å heve lenger! Mitt ble dermed liiiittegranne for lite stekt. Hmfr!! Men,men. Jeg satte det i fryseren og har planer om å ettersteke det litt etter tining Men igjen- det var en koselig ettermiddagssyssel! Anbefales Hehe. Okei, greit å vite. God ide var det i alle fall.
Eli&Loli Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2008 ÅÅÅÅ, bake hørtes koselig ut!! Sambo er jo så mye flinkere enn meg på kjøkkenet, men jeg er mest konkrranse-mennesker- så det kan bli morro ..også det med bilder, en fantastisk ide. det er jo høst ute og masse fine farger :rødme: Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå