gince Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Har hatt hårextensions siden juli nå. Problemet nå er at jeg ikke klarer bestemme meg om jeg skal ta det ut eller fylle på mer (begynner å bli tynt). Da jeg satte det på var mitt eget hår ganske kort, rundt 10-15cm. Jeg er så redd for at det skal se tynt og slitt ut når jeg tar det bort, jeg liker jo veldig godt å ha langt hår, men vil ha mitt eget hår... Hva mener dere? Endret 22. oktober 2008 av gince
milla-mor Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Kjøp sånne du kan ta av og på selv. Da slites ikke håret, og du kan variere litt.
gince Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Kjøp sånne du kan ta av og på selv. Da slites ikke håret, og du kan variere litt. Det er vel lurest å ta dem ut nå, enn å fylle på nytt. Da blir vel mitt eget hår mindre slitt enn om jeg hadde fylt på mer og tatt dem ut senere?
milla-mor Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Det er vel lurest å ta dem ut nå, enn å fylle på nytt. Da blir vel mitt eget hår mindre slitt enn om jeg hadde fylt på mer og tatt dem ut senere? Ja, absolutt. Du kan spare til langt, og bruke click-on click-off i mellomtiden. Extensions du limer på, sliter noe helt vanvittig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå