VinterBrud09 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Vi gifter oss 18 April 2009 på Lifjell. Dette er akkurat bestemt og jeg ser jeg begynner å få dårlig tid med planlegginga.... Vi har leid solstua på lifjell og invitert 60gjester fra fredag til søndag med alt inkludert. Det blir hest og slede fra kirken. Noen som har litt tips til meg om hva som er lekkert til ett vinterbryllup?? jeg trenger hjelp til å finne en kåpe jeg kan ha over kjolen. Trenger også en vinterkåpe til min lille datter på 1,5år
Spatula Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hei Jeg er også vinterbrud :rødme: Denne syns jeg er innmarri fin Cape Finnes også i ivory
latte Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Se på www.finn.no under bryllup, der ligger en fin kåpe til vinterbryllup
angara Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg skal ha denne vinterkåpa når jeg gifter meg om et par mnd! *gleder meg*
Gjest Gjest_vildvild_* Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg skal ha denne vinterkåpa når jeg gifter meg om et par mnd! *gleder meg* wow.. den var nydelig! Har du kjøpt den? er den veldig hvit eller kan en som har ivory kjole ha den og? hvor lang tid tar det før man får den?
angara Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 wow.. den var nydelig! Har du kjøpt den? er den veldig hvit eller kan en som har ivory kjole ha den og? hvor lang tid tar det før man får den? Min er helt hvit, men jeg tror du kan få den i ivory også. I allefall kan man velge mellom hvit eller ivory på alle kjolene de selger. Det er en bedrift som syr etter målene dine, så det tar litt tid før varene blir sendt. Jeg bestilte en kjole pluss denne kåpa, og det tok ca 2 mnd før alt var i hus. Men jeg regner med at kjolen tok mest tid å sy, så bare kåpa blir sikkert sendt raskere. Og, uten at jeg hadde bedt om det, merket de sendingen med lav pris, så jeg slapp å betale toll!
VinterBrud09 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2008 Den var bare UTROOOLIG lekker!! MÅ ha en slik!! Kan man f.eks få den laget til barn også? Har ei blomsterpike på 1,5år... Jeg er selv ca str 42. Finnes den så stor også?
angara Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Den var bare UTROOOLIG lekker!! MÅ ha en slik!! Kan man f.eks få den laget til barn også? Har ei blomsterpike på 1,5år... Jeg er selv ca str 42. Finnes den så stor også? Hvis det er min du mener, så lager de i alle størrelser. Du sender mål av deg selv, fra topp til tå (det står hvilke mål de trenger på hjemmesiden deres). Jeg vet de også syr ting etter ønsker / bilder hvis de får det tilsendt, så de kan sikkert lage en kåpe i barnestr. Skriv til dem og spør, de svarte i allefall godt på mine henvendelser og spørsmål.
VinterBrud09 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2008 Hvis det er min du mener, så lager de i alle størrelser. Du sender mål av deg selv, fra topp til tå (det står hvilke mål de trenger på hjemmesiden deres). Jeg vet de også syr ting etter ønsker / bilder hvis de får det tilsendt, så de kan sikkert lage en kåpe i barnestr. Skriv til dem og spør, de svarte i allefall godt på mine henvendelser og spørsmål. ja var din. fikk bare ikke med quoten Skal sende de en mail og høre. Den var virkelig vakker! Og veldig kjekkt med prisen med dollaren som er nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå