Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg farger håret blondt men det blir alltid beige med tiden! Skjer det med dere også? hva bruker dere for å få det lyst igjen? Ikke tips meg med blekemiddel! Håret mitt faller av :S
Gjest *Ulla* Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg går til frisøren og får en slags blonderingskur (?). Vet ikke hva det heter, vet bare at håret mitt da blir helt lyst igjen De tar det iallefall i vasken, og det sitter kun i en kort stund. Kanskje noen andre som vet hva det er?
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg går til frisøren og får en slags blonderingskur (?). Vet ikke hva det heter, vet bare at håret mitt da blir helt lyst igjen De tar det iallefall i vasken, og det sitter kun i en kort stund. Kanskje noen andre som vet hva det er? Minicolor kanskje? Det fikk jeg forrige gang jeg var hos frisøren, hun sa det gjorde at fargen ble litt kaldere (mindre gult).
Gjest Blaze Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Bruker joico sin lilla shampo, funker kjempebra!
hufsa! Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Heia,jeg har bleika håret hele livet,og ja det blir jo gult etterhvert.Kjøp en lillashampo det hjelper veldig eller så ville jeg tatt en kur til Sebastian Laminates Cellophanes fargen pearl.Da blir det kjempefint og kaldt i fargen.Men du må gjøre det hos frisøren eller bes det på Ebay,har iallefall ikke fått kjøpt den på norske frisører!!Det koster vel 260 kr og du sitter med den ca 20 min under varme.
Gjest *Ulla* Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Minicolor kanskje? Det fikk jeg forrige gang jeg var hos frisøren, hun sa det gjorde at fargen ble litt kaldere (mindre gult). Ja, det er sikkert det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå